Jako sponsor tytularny turnieju Miami Beach Polo World Cup rozgrywanego od 21 do 24 kwietnia, Mercedes zaplanował prezentacje nowego CLS 63 AMG na imprezie dla fanów motoryzacji z Florydy. Goście będą mogli zobaczyć to 4-drzwiowe coupe zanim w czerwcu pojawi się w salonach dilerskich w USA.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poza sponsorowaniem turnieju Miami Beach Polo World Cup, Mercedes-Benz sponsoruje także dwie drużyny, damską i męską, skupiające największe gwiazdy, np. Johna Walscha i Sunny Hale.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poza nowym CLS 63 AMG, dysponującym mocą 550 koni mechanicznych i momentem o niebotycznej wartości 800 Nm, Mercedes będzie wystawiał także inne modele, w tym niesamowity, supersportowy SLS AMG.
„Gra w polo naturalnie pasuje do AMG, gdyż podobnie zwiększają prestiż użytkownika i czerpią z tradycji, a także wymagają siły i umiejętności do osiągnięcia sukcesu.” – powiedział Greg Clark, szef sprzedaży aut luksusowych Mercedes-Benz USA. „Marka AMG jest mocno zaangażowana w turnieje polo na całym świecie i jesteśmy podekscytowani mogąc kontynuować tę tradycje w USA sponsorując turniej Miami Beach Polo World Cup.”
źródło: wł