Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT

Seat wprowadził zmiany w modelu Exeo, zarówno w wersji sedan jak i kombi. Oba modele, które oparte są na poprzedniej generacji Audi A4 (B6), oferują więcej miejsca wewnątrz, dzięki przeprojektowaniu przednich i tylnich foteli. Model otrzyma teraz nową konfigurację.

Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT

Wysokoprężny silnik o pojemności 2-litrów i mocy 143 KM, dostępny będzie z nową, 7-przełożeniową skrzynią Multitronic CVT. Ta bezstopniowa przekładnia, może dobierać przełożenie do aktualnych potrzeb. Alternatywą dla trybu bezstopniowego jest możliwość sekwencyjnej zmiany siedmiu, elektronicznie zaprogramowanych biegów.

Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT Zmieniony Seat Exeo ze skrzynią Multitronic CVT

Jeśli chodzi o wydajność, Exeo sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 208 km/h. Tymczasem Exeo ST osiąga 100 km/h w 9,6 sekundy i może osiągnąć 201 km/h. Taka konfiguracja silnika i skrzyni biegów nie jest stworzona dla osiągów, ale dla ekonomii, dzięki temu obie wersje są równie oszczędne – wymagają 5,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

Zobacz nasz test Seata Exeo i Exeo ST

Wyposażenie obejmuje siedem poduszek powietrznych, klimatyzację dwustrefową, światła przeciwmgielne, chromowane relingi dachowe (w Exeo ST), centralny zamek, tempomat, Bluetooth, przyciemniane lusterka wsteczne, radioodtwarzacz CD MP3 z 8 głośnikami i 17-calowe felgi.

Modele otrzymają zmienione lampy tylne wyposażone w technologię LED oraz dodane zostaną nowe gniazda 230V na konsoli centralnej.

źródło: wł

Leave A Comment