Dacia Duster Dobrym Produktem 2010

Dacia Duster zdobyła tytuł Dobry Produkt 2010 przyznany na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich zorganizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Auto zwyciężyło w kategorii Samochody Osobowe – Segment C.

Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010

Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich Dobry Produkt 2010 zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010 Dacia Duster Dobrym Produktem 2010

Badanie zostało przeprowadzone na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce − Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii. Dacia Duster została wyróżniona tytułem Dobry Produkt 2010 w kategorii samochodów osobowych z segmentu C.

W tym roku marka Dacia charakteryzowała się jedną z największych dynamik wzrostu w Europie wśród marek motoryzacyjnych. Dacia stała się fenomenem społecznym, który przyczynił się do powstania nowego stylu konsumpcji na rynku samochodowym określanego jako Dacia attitude − wysokiej jakości samochody po przystępnej cenie.

Dacia w ciągu zaledwie 6 lat stała się marką, która podbiła rynki wielu krajów. Od momentu wprowadzenia do sprzedaży modelu Duster w kwietniu 2010 roku, na świecie złożono zamówienia na ponad 85 tysięcy egzemplarzy tego auta. W Polsce Dacia Duster stanowi najbardziej atrakcyjną ofertę cenową na rynku. Wydatek rzędu 39 900 zł za wersję 4×2 lub 49 900 zł za wersję 4×4 jest bezkonkurencyjny w tym segmencie. Dacia znana jest również z niskich kosztów eksploatacji i serwisu – auto jest wyposażone w silniki o niskim zużyciu paliwa, a koszty obsługi technicznej są niewielkie. Od kwietnia (miesiąc wprowadzenia do sprzedaży) do listopada br. w Polsce sprzedano już 1510 egzemplarzy Dacii Duster.

źródło: Dacia

Leave A Comment