Volvo S60 i V60 w wersji R-Design

Nie wszyscy właściciele Volvo oczekują od swojego pojazdu tylko i wyłącznie bezpieczeństwa. Niektórzy mają ochotę na nieco ostrzejszą jazdę i to do nich firma kieruje pakiet fabrycznego tuningu R-design. S60 R-Design

Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design

Klasycznie już, Volvo po zaprezentowaniu modelu S60/V60 udostępnia specjalny pakiet sportowy R-design, mający na celu poprawienie osiągów i wyglądu auta. Trzeba przyznać, że dzięki nowemu grillowi, zmienionemu zderzakowi, dyfuzorowi i 18-calowym felgom, i tak atrakcyjna i dynamiczna sylwetka S60/V60 staje się jeszcze bardziej zadziorna. We wnętrzu charakter pojazdu podkreślają aluminiowe wstawki i wyprofilowane siedzenia. V60 R-Design

Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design Volvo S60 i V60 w wersji R-Design

W pakiecie R-design klient otrzymuje obniżone o 15 mm zawieszenie, które inżynierowie Volvo postanowili dodatkowo utwardzić (o 15% z przodu i 20% z tyłu). By lepiej panować nad mocą, system kontroli trakcji DSTC został wzbogacony o moduł Corner Traction Control, który przyhamowuje w zakręcie koła wewnętrzne, jednocześnie przekazując więcej mocy na koła zewnętrzne. S60/V60 z pakietem R-design będzie można zamówić z pełną gamą silników. Jeśli jednak Volvo ma nie tylko wyglądać sportowo, ale również jeździć sportowo, lepiej pominąć 115-konną jednostkę DRIVe i zwrócić uwagę na 304-konny motor T6, oferujący 440 Nm momentu obrotowego. R-design pozwala nie tylko na zwiększenie sprzedaży pojazdów Volvo, ale również na obniżenie wieku nabywców tej marki. Głównymi rynkami zbytu będą Europa Centralna, Wlk. Brytania i USA. Nowe R-design pojawi się w salonach tej jesienie. Nie wiadomo jeszcze ile przyjdzie zapłacić za usportowioną odmianę S60/V60. źródło: Volvo / Moto Target

Leave A Comment