Peugeot Professional Tour 2010 dla ludzi biznesu

Rynek samochodów flotowych jest dla każdej marki sprawą priorytetową, a jego znaczenie z roku na rok jest coraz większe. Klienci flotowi stanowią obecnie ponad 50% wszystkich nabywców samochodów. Podążając za tym trendem Peugeot dostosował swoją organizację handlową, tworząc pod koniec zeszłego roku, zarówno w centrali, jak i w filiach w Europie, dyrekcje sprzedaży B2B, by sprostać specyficznym potrzebom klientów korporacyjnych.

Peugeot Professional Tour 2010 dla ludzi biznesu

W pierwszym półroczu 2010 roku Peugeot zwiększył swój udział w rynku samochodów firmowych na świecie o prawie 1%. W Polsce sprzedaż samochodów osobowych do firm w tym okresie wzrosła o ponad 30% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku, a w sprzedaży samochodów dostawczych udział Peugeot w rynku osiągnął wynik bliski 10%.

W ramach nowej strategii sprzedaży do firm został przygotowany Peugeot Professional Tour 2010 – cykl 18 spotkań, które odbędą się w terminie od 15 września do 17 listopada 2010. Propozycja ta skierowana jest do klientów flotowych – zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Spotkania odbędą się na terenie parkingów hal Makro w 16 największych miastach Polski. Będą to kolejno: Warszawa, Lublin, Rzeszów, Kielce, Kraków, Bielsko-Biała, Katowice, Częstochowa, Łódź, Wrocław, Zielona Góra, Bydgoszcz, Koszalin, Gdańsk, Olsztyn oraz Sosnowiec.

W specjalnie stworzonych w tym celu „miasteczkach” zaprezentowana zostanie cała gama samochodów osobowych i użytkowych Peugeot wraz ze specjalistycznymi zabudowami i adaptacjami.

”Cieszymy się, że możemy poprzez naszą akcję, Peugeot Professional Tour, być bliżej naszych klientów. Pragnę przypomnieć, że Peugeot Polska przez wiele lat organizowała w wielkich miastach Polski Spotkania Profesjonalistów, prezentacje o podobnym charakterze, które cieszyły się wielkim powodzeniem. Mamy wiec nadzieję, że spełnimy i tym razem oczekiwania naszych klientów flotowych” – powiedział Piotr Borowiecki, Dyrektor B2B Peugeot Polska.

Na miejscu do dyspozycji klientów będą handlowcy flotowi Peugeot, przedstawiciele Banku PSA Finance, instruktorzy z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara oraz adaptatorzy zabudowujący samochody Peugeot. Oprócz profesjonalnych porad, dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym specjalną ofertę leasingu, kupony uprawniające do zakupu zabudowy ze zniżką, kupony na zakup opon zimowych ze zniżką oraz wiele innych niespodzianek i nagród.

Dodatkową atrakcją będzie też prezentacja nowego modelu Peugeot RCZ – wyjątkowego sportowego coupé, który trafił właśnie do sprzedaży na polskim rynku.

źródło: Peugeot

Leave A Comment