Ruszyła specjalna mikrostrona, promująca nowe pakiety wyposażenia dla Skody Yeti.
Teraz dla pierwszego SUVa czeskiej marki przygotowano dwa pakiety wyposażenia – funkcjonalny i stylistyczny, oba oferowane są w atrakcyjnych cenach. Wzbogacają one Yeti o przydatne w czasie podróży elementy wyposażenia, zwiększają komfort lub udoskonalają jego stylistykę.
W skład pakietu funkcjonalnego SMART, w zależności od wersji wyposażenia, wchodzą m.in. następujące elementy wyposażenia:– czujniki parkowania z tyłu,
– radioodtwarzacz SWING, BOLERO lub nawigacja AMUNDSEN,
– CLIMATRONIC,
– przygotowanie pod telefon GSM II,
– wielofunkcyjna kierownica.
– aluminiowymi obręczami kół Annapurna 17”,
– relingami dachowymi (środkowa część w kolorze srebrnym),
– tylnymi szybami o wyższym stopniu przyciemnienia (SUNSET),
– stalowymi nakładkami na pedały.
Promocja nowych pakietów wspierana jest przez kampanię reklamową. Obejmuje ona dwudziestosekundowe spoty telewizyjne, które wykorzystują 3 wersje reklamy opowiadające tą samą historię, ale z różnymi bohaterami. Spoty reklamowe przekierowują widzów na specjalnie przygotowaną mikrostronę z opisem pakietów wyposażenia – www.skodayeti-pakiety.pl. Hasło kampanii brzmi: „Trudno oderwać wzrok od Skody Yeti z nowymi pakietami wyposażenia”.
Poza spotami telewizyjnymi, w kampanii wykorzystywane jest także radio oraz internet, jako dodatkowe kanały komunikacyjne.
źródło: Skoda