Ferrari 599 GTO w Akademii Wojskowej w Modenie

Prezentacja nowego 599 w Modenie to doskonały przykład tego, jak można łączyć firmowy marketing z tradycją regionu.

Ferrari 599 GTO w Akademii Wojskowej w Modenie Ferrari 599 GTO w Akademii Wojskowej w Modenie

Marki takie jak Lamborghini, Porsche, czy właśnie Ferrari przywiązują dużą uwagę do swojego dziedzictwa. I nic w tym dziwnego – stanowi ono realną wartość i wpływa na sposób postrzegania produktów tych firm. To dlatego Ferrari postanowiło przeprowadzić prezentację 599 GTO dedykowaną wybranym klientom, właśnie w Akademii Wojskowej w Modenie. Prezes Ferrari Luca di Montezemolo podkreślił, że miejsce nie zostało wybrane przypadkowo, ale po to by “potwierdzić głębokie więzi między Ferrari i Modeną. Akademia to właściwe miejsce wyrażające doskonałość, historię regionu, kulturę i pasję. Akademia i Ferrari są wyrazem włoskiej perfekcji tego miejsca”.

Prezentację rozpoczęło uroczyste powitanie Montezemolo i generała Roberta Bernardini. Następnie na dziedziniec przez bramę główną wjechały trzy egzemplarze 599GTO. Za sterami zasiedli Luca Badoer, Giancarlo Fisichella i Dario Benuzzi, kierowca testowy z wieloletnim stażem. Dla podkreślania związków z Akademią na fotelach pasażerów zasiedli kadeci. 500 gości podziwiało nowe dziecko Ferrari, a wśród nich znaleźli się również ci, którzy zakupili GTO. Nawiasem mówiąc cała seria 599 sztuk już została sprzedana. Tym samym goście pokazu dzielili się na tych, którzy się cieszyli i tych którzy zazdrościli. Uczucie to mogło wzrastać wraz z kolejnymi słowami Montezemolo, który stwierdził ” stworzyliśmy wspaniały samochód, najmocniejszy w historii marki, wyjątkowy samochód, któremu chciałem nadać logo GTO, bo zasługuje na nie”.

Oficjalna premiera 599 GTO będzie miała miejsce w Pekinie. Ferrari podobnie jak inni producenci samochodów luksusowych dostrzega olbrzymi potencjał rynku azjatyckiego.

źródło: Ferrari / Moto Target

Leave A Comment