Nowe Renault Trafic

W 2009 roku, Renault Trafic zajęło trzecie miejsce pod względem sprzedaży w swoim segmencie na rynku europejskim, z udziałem w rynku na poziomie 13,5%. Wprowadzając na rynek nowy model Trafica, Renault jeszcze bardziej dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań naszych klientów – firm produkcyjnych i usługowych, oczekujących samochodu solidnego i trwałego, ale też atrakcyjnego tam, gdzie użytkowany samochód ma wpływ na wizerunek firmy.

Nowe Renault Trafic Nowe Renault Trafic Nowe Renault Trafic Nowe Renault Trafic

Komfort i ergonomia to słowa, które dobrze opisują nowy samochód. Deska rozdzielcza dzięki modyfikacjom mieści jeszcze więcej funkcjonalnych schowków. Samochód posiada nowe wyposażenie – wcześniej spotykane głównie w samochodach osobowych – dzięki któremu jego eksploatacja jest bardziej komfortowa.

Zastosowana w Nowym Renault Trafic jednostka napędowa 2,0 l dCi charakteryzuje się wyraźnie obniżonym zapotrzebowaniem na paliwo i może być wyposażona w filtr cząstek stałych.

Nowa deska rozdzielcza, wyposażona w jeszcze więcej użytecznych i ergonomicznych schowków:

– Schowek A4 na wysokości środkowej konsoli.

– Dodatkowy schowek nad schowkiem w desce rozdzielczej (w wersjach bez poduszki powietrznej pasażera).

– Nowe schowki w środkowej części kabiny.

Wyświetlacz nad deską rozdzielczą został zmodyfikowany w celu polepszenia widoczności
i czytelności informacji. W tym samym celu został zmieniony sposób rozmieszczenia niektórych kontrolek świetlnych.

Nowe Renault Trafic Nowe Renault Trafic Nowe Renault Trafic
Wyposażenie zapewniające większy komfort prowadzenia

Aby w kabinie komfort był na najwyższym poziomie, Nowe Renault Trafic oferuje szereg opcji wyposażenia rodem z samochodów osobowych:

– Regulowana klimatyzacja dostępna w całej gamie (wersje użytkowe i osobowe).

– Nawigacja satelitarna Carminat TomTom z systemem IQ Routes* – najtańszy zintegrowany system nawigacji satelitarnej na rynku.

– Nowa gama zintegrowanych radioodtwarzaczy CD MP3 z bardziej widocznym wyświetlaczem, możliwością podłączenia przenośnych odtwarzaczy i telefonów za pośrednictwem modułu bluetooth, a także bezpośredniego odtwarzania audio (audio streaking).

– Regulator ogranicznik prędkości sterowany z kierownicy. Bardziej ergonomiczny i łatwiejszy dostęp do przycisku aktywującego regulator zlokalizowany na desce rozdzielczej.

– System IQ Routes firmy TomTom wylicza najszybszą trasę biorąc pod uwagę realne prędkości zmierzone na drogach. Jest to możliwe dzięki bazie danych TomTom zawierającej dane przesyłane przez miliony użytkowników. Dane te pozwalają na wyliczenie optymalnej trasy przejazdu w zależności od dnia i godziny.

Nowe Renault Trafic – auto ekonomiczne

Zużycie paliwa w wersjach dostawczych, wyposażonych w silniki 2.0 l dCi 115 KM zostało obniżone o 0,8 l/100 km a poziom emisji CO2 wynosi 195 g/km (skrzynia manualna).

Silniki 2,0 l dCi 90 KM i 115 KM są teraz dostępne w wersji z filtrem cząstek stałych (w zależności od rynku), bez zwiększenia zużycia paliwa. W wersji 115 KM moment obrotowy zwiększył się o 20 Nm. Jednostka ta jest kompatybilna z normą B30. Możliwość wymiany oleju co 40 000 km lub co 2 lata, to najbardziej atrakcyjna oferta na rynku.

Bardziej dynamiczny wygląd

Nowy design deski rozdzielczej i chromowane obręcze zegarów dostępne już w środkowych wersjach gamy nadają Nowemu Renault Trafic bardziej sportowy wygląd. Tapicerka Elba dostępna jest w kolorze niebieskim, co dodatkowo wzmacnia dynamiczny wygląd. Dostępny jest także nowy stalowoszary odcień karoserii, który zastąpił dostępny wcześniej kolor wiśniowoczerwony.

źródło: Renault

Leave A Comment