Renault Fluence zamknięte w sejfie

14 grudnia 2009 roku zadebiutował w Polsce nowy sedan od Renault nazwany Fluence. Francuski producent przewidział specjalne promocyjne ceny z okazji wprowadzenia na rynek tego modelu. Najpierw jednak, auto musiało odczekać swoje w warszawskim sejfie.


Fluence przez dwa tygodnie eksponowane było w ogromnym sejfie przed galerią handlową Złote Tarasy w Warszawie. Przez ten czas auto miało zobaczyć około 650 tysięcy osób.

Przeszklony, pancerny sejf jest konstrukcją, która powstała specjalnie na potrzeby ekspozycji. Całość waży dwie tony, wnętrze zostało dodatkowo oświetlone diodami LED. Produkcją i ekspozycją sejfu zajęła się agencja reklamowa Krewcy Krawcy.



To nie pierwszy tego typu pomysł Renault. Podobnie, przed dwoma laty promowana była Laguna w wersji coupe. Auto również było zamknięte w sejfie i eksponowane w jednym z londyńskich centrów handlowych.

Nowe Fluence jest już dostępne na polskim rynku. Następcę czterodrzwiowego Megane można nabyć teraz w bardzo atrakcyjnej cenie.


WERSJA

CENY
Renault Fluence 1.6 16V 110 54 900
Renault Fluence Expression 1.5 dCi 85 59 600
Renault Fluence Expression 1.5 dCi 105 64 100
Renault Fluence Privilege 1.6 16V 110 61 900
Renault Fluence Privilege 1.5 dCi 105 71 100

Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie
Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie Renault Fluence zamknięte w sejfie
Więcej zdjęć Renault Fluence w większych rozdzielczościach
można obejrzeć w naszej galerii.

źródło: Renault / autokult

Leave A Comment