Miesiąc miodowy Infiniti

Minął miesiąc od premiery marki Infiniti na polskim rynku. Szefowie marki uważają, że był to bardzo udany i obiecujący miesiąc. Wręcz miodowy.


W pierwszym miesiącu oficjalnej sprzedaży, nabywców znalazło 29 samochodów, a przypomnijmy, że plan sprzedaży do końca 2009 roku wynosi 200 sztuk. Pierwszym sprzedanym Infiniti w Polsce był model FX37S, który pojechał do Częstochowy. Najwyższa dotychczas wystawiona faktura opiewała na 304 336 złotych za model FX50S z kompletem opon zimowych i systemem Guard. Klientów znalazły już wszystkie zaplanowane do sprzedaży na ten rok egzemplarze FX50.

Tak udany debiut marki na rynku nieco zaskoczył Grzegorza Szczypiora, Menadżera Generalnego Centrum Infiniti Warszawa. Okazało się, że klienci śledzili informację o wejściu marki na rynek i czekali z decyzją o zakupie do czasu premiery – mówi Grzegorz Szczypior. Sukcesowi sprzedaży w pierwszym miesiącu sprzyja znakomita opinia o Infiniti osób, które – jak mistrz windsurfingu Wojciech Brzozowski i aktorka Joanna Liszowska – znają markę z modeli sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych. – Mam wspaniałe czarne FX 35 i jestem z niego bardzo zadowolona. Przyjechałam tu z sentymentu do swojego auta, ale również po to, by zrobić przymiarkę do najnowszych modeli – zdradziła podczas inauguracyjnego spotkania Joanna Liszowska.

Grzegorz Szczypior zwraca uwagę na jeszcze dwa elementy. – Po pierwsze, chętniej wybierane są wersje najlepiej wyposażone, a po drugie, proces sprzedaży przebiega wyjątkowo szybko – zazwyczaj klienci podpisują zamówienia bezpośrednio po pierwszej jeździe testowej. Były także dwa przypadki zamówienia przez jednego klienta dwóch samochodów.

źródło: Grupa PGD / Moto Target

Leave A Comment