Nissan – najbardziej pożądana marka wśród managerów mediów

4 lipca 2008
Bez kategorii, Nissan Nowości

W wynikach badania BriefStyle zleconych przez miesięcznik Brief, Nissan zajął pierwszą pozycję jako najbardziej pożądana – przez managerów pracujących w mediach – marka samochodów.


Drugie miejsce, ex aequo, zajęło Audi i BMW. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie magazynu przez TNS OBOP. Wzięli w nim udział managerowie pracujący w największych firmach w Polsce. Badanie to miało na celu wykazanie, jakie marki preferują managerowie, ich sposobów spędzania wolnego czasu oraz źródeł informacji o rynku dóbr konsumenckich. Badanie przeprowadzone było wśród kadry kierowniczej domów mediowych i agencji reklamowych, firm korzystających z ich usług oraz mediów, a udział w nim wzięło 367 respondentów.

Nissan jest liderem wśród segmentu 4×4 coraz popularniejszego wśród managerów i jego modele są coraz częściej wybierane jako samochody służbowe. Do aut z napędem na cztery koła zaliczają się: Pathfinder, legendarny Patrol, luksusowe Murano, nowy X-Trail oraz miastoodporny Qashqai i supersportowy GT-R. Ponadto Nissan posiada jako jedyny producent dwa modele pick-up w swojej gamie. To Nissan Navara, który jest liderem sprzedaży w całej Europie oraz nowy użytkowy NP300. Oba modele pick up pozwalają przedsiębiorcom na odliczenie pełnego podatku VAT. Gamę uzupełniają modele osobowe z przyjazną Micrą na czele, rodzinnym NOTE, przestronną Tiidą oraz sportowym 350Z. Uzupełnienie tej oferty stanowią auta dostawcze i ciężarowe.

źródło: Nissan / Moto Target

Leave A Comment