Aktualności

Partnerstwo technologiczne Microsoft-Renault

10 czerwca 2008
Bez kategorii, Nowości Renault

Koncern Renault połączył siły z Microsoftem w pracach nad mikrostroną internetową modelu Renault Laguna Coupé. To unikalne, pierwsze na świecie partnerstwo, wynegocjowane zostało przez agencję Tequilarapido i wiąże się z wykorzystaniem drugiej generacji technologii Silverlight z funkcją Deep Zoom.


Microsoft i Renault łączą siły we współpracy nad stroną internetową
Mikrostrona internetowa modelu Renault Laguna Coupé (www.laguna-coupe.com) stała się pierwszą stroną prezentacyjną producenta samochodów, na której wykorzystano drugą generację technologii Silverlight z funkcją Deep Zoom. Jest to rewolucyjna technologia, która zapewnia niespotykany dotąd poziom szczegółowości.

Renault Laguna Coupé to wyjątkowy samochód o ponadczasowym designie, który przemawia przede wszystkim do koneserów motoryzacji. W związku z tym Renault podjęło decyzję o zastosowaniu technologii sieciowej, która umożliwi odwiedzającym stronę internetową podziwianie najmniejszych szczegółów samochodu – wyjaśnia Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu globalnego Grupy Renault.

Mikrostrona powstała we współpracy z agencją Tequilarapido
Ambitny plan komunikacji związany z premierą Renault Laguna Coupé, obejmuje internetowy system zaprojektowany przez agencję Tequilarapido, wyposażony w liczne elementy umożliwiające poznanie samochodu na długo przed jego sprowadzeniem do sprzedaży, która rozpocznie się w październiku 2008 roku.

Twórcze środowisko Renault Laguna Coupé nawiązało współpracę z artystami, projektantami interaktywnymi i doświadczonymi blogerami, aby uzyskać pełne zaangażowanie, czystą przyjemność samochodową i innowację. Praca nad prezentacją tego wyjątkowego samochodu była prawdziwą przyjemnością i niezwykłym przeżyciem –mówi Toufik Lerari, Dyrektor Wykonawczy interaktywnej agencji Tequilarapido.

Multimedialna technologia sieciowa najnowszej generacji
W ramach tego innowacyjnego partnerstwa, odkrywaliśmy wspólnie z Renault jak nowe technologie sieciowe mogą zrewolucjonizować wirtualną interakcję klienta z nową Laguną Coupé – mówi Marc Jalabert, dyrektor Oddziału Platformy i Ekosystemu, Microsoft France.

Program Silverlight 2.0 firmy Microsoft (dostępny bezpłatnie) to sieciowa technologia najnowszej generacji, wykorzystana na stronie www.laguna-coupe.com w celu zapewnienia użytkownikom wyjątkowych wrażeń, w tym także oglądania filmów wideo bardzo wysokiej jakości. Funkcja Deep Zoom oferuje odwiedzającym niezrównane przeżycia, np. zdjęcia Renault Laguna Coupé w wysokiej rozdzielczości, z możliwością powiększania detali bez utraty szybkości.

źródło: Renault / Moto Target

Leave A Comment