Volvo – najlepsza marka w Polsce wg. kierowców

4 kwietnia 2008
Bez kategorii, Nowości Volvo

W trzeciej edycji „Narodowego Auto Testu” organizowanego przez tygodnik Auto Świat to właśnie Volvo uznane zostało za najpopularniejszą i najlepiej postrzeganą markę na rynku.

S40/V40 zajęło I miejsce w segmencie D (klasa średnia). Biorący udział w badaniu docenili również autoryzowane stacje obsługi Volvo, uznając je za najlepsze pod względem fachowości wykonywanych usług oraz estetyki stacji i kultury obsługi. „Narodowy Auto Test” jest kompleksowym badaniem opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Właściciele lub użytkownicy aut, wypełniając internetowy kwestionariusz, mogą podzielić się spostrzeżeniami i uwagami na ich temat, jakości obsługi firm ubezpieczeniowych, autoryzowanych i nieautoryzowanych warsztatów naprawczych, czy też poziomu fachowości dealerów. Zebrane w tej edycji głosy, przyniosły Volvo tytuł najlepiej postrzeganej przez kierowców marki. Szwedzki producent uzyskał łączną notę 86,61 pkt na 100 możliwych do zdobycia. S40/V50 zajęło pierwsze miejsce w segmencie D. Oceniający podkreślali bardzo dobry układ hamulcowy, prowadzenie i jakość wykończenia. Również przestronność samochodu zdobyła uznanie internautów biorących udział w ankiecie. Ale to nie jedyne wyróżnienia otrzymane przez markę Volvo w plebiscycie. Zarówno w kwestii fachowości wykonywanych usług, jak i estetyki stacji oraz kultury obsługi, niekwestionowanym liderem „Narodowego Auto Testu 2007” jest Volvo. W ocenie użytkowników to właśnie w punktach obsługi Volvo usługi świadczone są na najwyższym poziomie. źródło: Volvo Auto Polska / Mototarget

Leave A Comment