Volvo XC90 w wersji R-design

22 stycznia 2008
Bez kategorii, Nowości Volvo

Volvo Cars przedstawia model XC90 w wersji R-design – ekskluzywne Volvo wyposażone w fabrycznie dostępne opcje dodatkowe. Na polskich drogach pojawi się już wiosną tego roku. Pakiet ten jest dostępny również w modelach Volvo C30, S40 i V50.

Pakiet R-design w modelu Volvo XC90 jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych przez wersję XC90 Sport wprowadzoną na rynek pod koniec 2006 r. Nowe elementy R-design to opcjonalne 20-calowe koła, podwójne rury wydechowe, unikalna przednia osłona oraz znak R-design na osłonie chłodnicy, kierownicy, fotelach, a także obudowy lusterka wstecznego z satynowym, matowym wykończeniem.
Elementy pochodzące z wersji XC90 Sport to: • Sportowe zawieszenie • Zamiast standardowego chromowania elementy wykończenia są satynowo-matowe. • Unikalne profile ze szczotkowanej stali nierdzewnej. • Sportowa kierownica i dźwignia zmiany biegów wykonana z perforowanej skóry, oraz sportowe siedzenia z dodatkowymi skórzanymi poduszkami wspierające kierowcę. • Siedzenia wykonane z dwóch różnych gatunków skóry przyozdobione dekoracyjnymi lamówkami w różnych odcieniach kolorystycznych. • Tarcze deski rozdzielczej przypominające tarcze zegara. • Sportowe dywaniki z dekoracyjnymi lamówkami. Aby podkreślić sportowy charakter samochodu model ten nie został wyposażony w relingi (dostępne opcjonalnie na życzenie klienta). Siedzenia w kontrastowych kolorach Siedzenia samochodu wykonane są z materiału Flex-Tec utrzymanego w tonacji czerni z poduszką i oparciem ze skóry w kontrastowym kolorze kremowym. Logo R-design wytłoczone na oparciu oraz kontrastowe przeszycia podkreślają sportowy wygląd samochodu. Inne detale wnętrza wersji R-design to na przykład skórzana kierownica z logo R-design, unikalny zestaw wskaźników deski rozdzielczej, aluminiowe pedały, specjalnie zaprojektowana, aluminiowa konsola środkowa oraz progi wykonane z aluminium, dźwignia zmiany biegów z aluminiowym panelem, a także pikowane sportowe dywaniki z kontrastowymi skórzanymi przeszyciami. Niektóre elementy wersji R-design dostępne będą również w ramach wyposażenia dodatkowego.
Emocjonalny i ekstrawertyczny „Wersja R-design odpowiada naszemu pragnieniu tworzenia samochodów, które będą bardziej ekstrawertyczne i emocjonalne. Jednocześnie daje ona klientom możliwość dalszego „podkręcenia” osobowości naszych modeli” – powiedział Steve Mattin, Wiceprezes i Dyrektor Działu Projektowego w firmie Volvo Cars. Volvo XC90 w wersji R-Design dostępne będzie na polskim rynku na wiosnę 2008 r. źródło: Volvo Auto Polska / Moto Target

Leave A Comment