Rekordowy rok Citroen Polska

Citroen liderem segmentu minivanów i kombivanów. W 2007 r. klienci wybrali 18 139 samochodów marki Citroen, co stanowi rekord sprzedaży od czasu utworzenia polskiej filii w 1993 roku. Sukces odniosły samochody osobowe. Berlingo i Xsara Picasso pozostały liderami swoich segmentów, dobry wynik odnotowały też nowe modele – C4 Picasso i C-Crosser, ale największy wzrost sprzedaży odnotowały modele dostawcze.


Przy wzroście rynku samochodów dostawczych o 34,43%, sprzedaż Citroena wzrosła o prawie 80%, co zapewniło marce 5. miejsce w rankingu najchętniej kupowanych samochodów dostawczych w Polsce.
Udział rynkowy Citroena: 5,23%
18 139 sprzedanych samochodów
Xsara Picasso liderem segmentu minivanów [20,41% udziału w segmencie]
Berlingo – pierwsze miejsce w segmencie kombivanów [28,76% udziału w segmencie]

Sprzedaż samochodów Citroen w podziale na modele w okresie styczeń – grudzień 2007

C1 922
C2 481
C3 2 698
C4 1 922
Xsara Picasso 1 830
C4 Picasso 649
C5 1 656
C6 56
C-Crosser 63
C8 110
Berlingo osobowe 3 295
Berlingo dost. 1 913
Jumpy 240
Jumper 2 304
Nowy Jumper 351
osobowe 13 674
dostawcze 4 465
Suma 18 139

źródło: : Citroen / Moto Target

Leave A Comment