Nowe BMW M3 Limuzyna

9 października 2007
Bez kategorii, BMW Nowości

BMW M3 Limuzyna jest samochodem o wysokich osiągach, wyznaczającym nowe standardy pod względem stylistyki i funkcjonalności, jednak w pierwszej linii zachowującym charakter BMW M3.


PODSTAWOWE INFORMACJE

– Drugi wariant karoserii nowego BMW M3; wyczynowa limuzyna firmy BMW M GmbH, niezależna pod względem stylistycznym i technicznym, stworzona na podstawie limuzyny BMW serii 3.

– Wyjątkowy charakter BMW M3, ukształtowany przez przemyślaną dynamikę jazdy, niepowtarzalną estetykę i funkcjonalność w codziennej eksploatacji zyskuje dodatkową cechę dzięki czterodrzwiowej karoserii limuzyny: maksymalną indywidualność, wynikającą z konsekwentnej koncepcji samochodu wyczynowego, w połączeniu z dodatkową funkcjonalnością, pięcioma miejscami siedzącymi, wygodnym wsiadaniem na tylne miejsca.


– BMW M3 Limuzyna napędzane jest nowo skonstruowanym silnikiem V8 o pojemności 4,0 l i mocy 309 kW/420 KM, maksymalny moment obrotowy: 400 Nm przy 3900 obr/min, maksymalna prędkość obrotowa: 8400 obr/min, optymalna siła napędowa w całym zakresie prędkości obrotowych.

– Przepustnice indywidualne, zmienna regulacja faz rozrządu Double VANOS, odzysk energii hamowania, masa silnika o 15 kg niższa niż w przypadku silnika sześciocylindrowego w poprzednim modelu.


– Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,9 s, prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie), średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE: 12,4 l na 100 km.

– Sześciobiegowa skrzynia manualna z wbudowaną chłodnicą oleju regulowaną zależnie od temperatury, sprzęgło dwutarczowe o zoptymalizowanej bezwładności masy.

– Układ MDrive umożliwiający zapisanie i przywrócenie charakterystyki silnika, ustawienia układu jezdnego i układu DSC oraz opcjonalnie charakterystyki układu Servotronic dla danego kierowcy.


– Nowo skonstruowany układ jezdny ze specjalnych komponentów o zoptymalizowanej masie oraz typowej dla samochodów M kinematyce osi, zapewniający dynamiczne wrażenia z jazdy; zastosowanie kutych wahaczy aluminiowych; wydajny układ hamulcowy z „pływającymi” tarczami; opcjonalny układ elektronicznej regulacji amortyzatorów (EDC) z trzema charakterystykami do wyboru.

– Autentyczna stylistyka BMW M podkreślająca atletyczny wygląd; aluminiowa maska silnika z wyrazistym sklepieniem sygnalizującym dużą moc napędu; charakterystyczny przód z dużymi wlotami powietrza; szerokie nadkola.

– „Skrzela” w przednich ścianach bocznych; progi typowe dla samochodów M, mocniej wyprofilowane w kierunku tylnej części pojazdu i podkreślające optycznie napęd na tylne koła; dyskretna krawędź aerodynamiczna zmniejszająca wypór na osi tylnej; typowe dla samochodów M podwójne rury wydechowe.


– BMW M3 Limuzyna z przodem jak w coupé, stanowiącym odzwierciedlenie wyglądu specyficznego dla BMW M3 i wyczynowego charakteru; progi, „skrzela” i pas tylny o oryginalnej stylistyce, opartej na typowej dla limuzyn BMW czystej elegancji.

– Niezwykle wytrzymała na skręcanie konstrukcja karoserii; kompleksowa ochrona pasażerów zgodnie ze standardami bezpieczeństwa BMW Group; standardowe wyposażenie w sześć poduszek powietrznych, trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa przy wszystkich siedzeniach, napinacze pasów, ograniczniki siły naciągu pasów i centralny system elektroniczny sterowania pasami bezpieczeństwa; standardowe podwójne reflektory biksenonowe, opcjonalne reflektory adaptacyjne.


– Wysokogatunkowe, doskonale wyposażone wnętrze umożliwiające daleko idącą indywidualizację; innowacyjna koncepcja kolorów i materiałów; pięć siedzeń; opcjonalny system audio BMW Individual „z najwyższej półki” z 9-kanałowym wzmacniaczem i 16 głośnikami o dużej mocy; ekskluzywne lakiery i elementy wyposażenia, podkreślające wyjątkowość nowego BMW M3 Limuzyna.

źródło: BMW

Leave A Comment