Hyundai Motor Company – 40 lat minęło

29 grudnia 2007 r. minie 40-sty rok nieprzerwanego wzrostu.

(Seul, Korea) 29 grudnia 2007 r., Hyundai Motor Company będzie świętować 40-stą rocznicę powstania koncernu. Aby podkreślić szczególną wagę tego wydarzenia, zaprojektowano i przygotowano oficialny emblemat będący symbolem jubileuszu. To kolejny kamień milowy w historii Hyundaia.


Emblemat zawiera dwie proste i jednocześnie eleganckie grafiki, które kształtem nawiązują do linii powstałych w wyniku pociągnięć pędzla artysty. Oznaczają one połączenie elementów przeszłości i przyszłości, tworząc razem dynamiczną sylwetkę samochodu. Emblemat symbolizuje 40 lat nieprzerwanego wzrostu Hyundai Motor Company w świecie przemysłu motoryzacyjnego. Wyraża ducha patrzącej śmiało w przyszłość organizacji, która ceni i nagradza otwartość oraz odpowiedzialność: Hyundai pozostanie zawsze otwarty na potrzeby klientów i będzie dążyć do spełnienia najwyższych standardów odpowiedzialności wobec swoich udziałowców, społeczeństwa i środowiska.

Emblemat symbolizujący 40-lecie będzie stałym elementem reklam Hyundaia, zarówno korporacyjnych, jak i produktowych oraz materiałów ekspozycyjnych wystawianych w salonach dilerskich i w czasie różnego rodzaju imprez.

Jednocześnie z obchodami Jubileuszu, w Korei odbędzie się uroczysta premiera całkiem nowego modelu koncernu Hyundai w segmencie luksusowych limuzyn o kodzie BH.


Hyundai Motor Company był szóstym co do wielkości producentem samochodów na świecie w 2005 roku i zajął 75. miejsce w międzynarodowym rankingu najbardziej wartościowych marek. Hyundai Motor Europe GmbH (HME) powstał w roku 2000.

Z siedziby w Offenbach w Niemczech, koordynuje marketing, sprzedaż i obsługę klientów na 26 europejskich rynkach. Tworzy go międzynarodowy, 200-osobowy zespół. Hyundai jest trzecim azjatyckim producentem samochodów w Europie pod względem sprzedaży (średnioroczna sprzedaż koncernu to 350 000 pojazdów).

źródło: Hyundai

Leave A Comment