Citroen Nemo – mały, sprytny samochód dostawczy

Marka Citroën wprowadzi na rynek nowy model – Nemo, który pozwoli jej poszerzyć gamę lekkich samochodów dostawczych.

Dzięki zwartym wymiarom, optymalnej przestronności, doskonałym cechom użytkowym i oszczędnemu charakterowi, ten nowy model, o ujmującym stylu, doskonale sprosta wymaganiom klientów nabywających furgony niewielkich wymiarów.


NIEWIELKIE WYMIARY ZEWNĘTRZE I OPTYMALNA PRZESTRONNOŚĆ WNĘTRZA

Kompaktowy i przestronny jednocześnie, Nemo charakteryzuje się :
zwartymi wymiarami zewnętrznymi (długość 3,86 m) i zwrotnością,
przemyślaną koncepcją, która pozwala zaoferować doskonałe właściwości użytkowe (2,5 m3 przestrzeni ładunkowej i 610 kg maksymalnej ładowności) i praktyczne w małych gabarytach,
składanym fotelem pasażera, EXTENSO, umożliwiającym liczne konfiguracje.


ATRYBUTY UŻYTKOWE W SŁUŻBIE SKUTECZNOŚCI I DOBREGO SAMOPOCZUCIA PASAŻERÓW

Dzięki oszczędnemu charakterowi, zarówno przy zakupie jak i w codziennym użytkowaniu, oraz poprzez zastosowanie sprawdzonych, oszczędnych w spalaniu i proekologicznych silników (119 g CO2 na km w przypadku silnika Diesla), Nemo osiąga wzorcowe wyniki w swojej kategorii. Ponadto, oferuje swoim pasażerom atrybuty godne samochodu osobowego : nowoczesny styl i budowę, komfort w szerokim znaczeniu tego słowa, funkcjonalność przełączników sterujących, jasne, doświetlone wnętrze i bezpieczeństwo.


NOWOCZENY I PODNOSZĄCY PRESTIŻ STYL

Nowoczesny i zarazem podnoszący prestiż styl Nemo wzbudza sympatię, która wzmacnia jeszcze bardziej zalety wnętrza tego nowego modelu dostawczego Marki. Jego linia, wywołująca wrażenie solidności, dodatkowo podkreśla przestronność wnętrza i dużą funkcjonalność użytkową.


KOMPLETNA GAMA ODPOWIADAJĄCA ZRÓŻNICOWANYM OCZEKIWANIOM

Wprowadzając na rynek Nemo, Citroën proponuje samochód dostawczy o niewielkich wymiarach zewnętrznych. Ten czwarty model uzupełni istniejącą gamę Marki, złożoną z modeli Berlingo, Jumpy i Jumper. Dzięki tej gamie, zaspokajającej większość potrzeb klientów w tych segmentach (aż do 2 ton maksymalnej ładowności i od 2,5 do 17 m3 objętości ładunkowej), Citroën dysponuje atutami pozwalającymi mu wzmocnić jeszcze bardziej swoją rolę „głównego aktora” na rynku lekkich samochodów dostawczych. Pod koniec sierpnia 2007 r., udział Citroëna wzrósł do 10 % w rynku lekkich samochodów dostawczych w 18 krajach Europy.

źródło: Citroen

Leave A Comment