Szybko wzrasta wartość marki Hyundai

Hyundai zajął 72. miejsce w rankingu wartości marek 2007 Best Global Brands przygotowywanym przez Business Week oraz Interbrand.

Marka Hyundai poprawiła swój wynik sprzed roku o 3 miejsca w górę, pokonując znanych konkurentów takich jak Porsche, Lexus i Nissan.

Siła marki Hyundai Motor Company szybko rośnie. Od 2005 roku, czyli momentu pojawienia się
w prestiżowym rankingu najlepszych marek świata, kiedy zajęła 84 miejsce, Hyundai konsekwentnie zwiększa swoją wartość. W 2006 roku Hyundai był 75, a w tym roku 72 z wyceną na poziomie 4,5 miliarda dolarów. Wartość marki wzrosła z roku na rok o 9 procent. W rankingu wartości marek motoryzacyjnych 2007 Hyundai zajmuje 8. pozycję przed Porsche, Lexusem i Nissanem.

„Proces zarządzania marką jest wsparty ciągłą poprawą jakości naszych produktów oraz zróżnicowaniem gamy modelowej” – powiedział wiceprezes ds. strategii marki, Brandon Yea.
Postrzeganie marki Hyundai przez klientów zmienia się z powodu gwałtownego wzrostu jakości
samochodów. Ten proces napędza także stały wzrost sprzedaży oraz zwiększa zaufanie do marki zarówno klientów, jak i dilerów. Dążenie firmy Hyundai do równowagi między rozwojem ilościowym i jakościowym sprawiło, że zarządzanie marką stało się priorytetem. Ten cel jest realizowany na wielu poziomach poprzez wywieranie wpływu na dobór stylistyki, marketing i komunikację, jak również sprzedaż i obsługę posprzedażną.

Interbrand to lider wśród firm konsultingowych i autor corocznego rankingu “The Best Globar Brands”, realizowanego we współpracy z BusinessWeekiem od 1974 roku. Interbrand ma biura w 30 miastach w ponad 20 krajach na całym świecie. Obsługuje klientów z najbardziej prestiżowych branż.

źródło: Hyundai

Leave A Comment