Rekordowa sprzedaż Citroena

W czerwcu, w salonach sieci Citroën Polska nabywców znalazło 1681 samochodów. Jest to rekordowy wynik miesięcznej wielkości sprzedaży zrealizowany od maja 2004 r., daty wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Do tego sukcesu przyczyniła się głównie sprzedaż modelu Berlingo, C3, C4, C5 i Xsary Picasso, jak również samochodów dostawczych.

CITROËN (czerwiec)
Udział Citroëna w rynku samochodów osobowych i dostawczych: 5,54%
Wzrost sprzedaży w czerwcu w porównaniu z czerwcem 2006 o ponad 37%

CITROËN (styczeń-czerwiec)
Udział Citroëna w rynku samochodów osobowych i dostawczych: 5,22%
Wzrost sprzedaży o 24,57% w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r.

Rynek samochodowy w Polsce (czerwiec)
Wielkość rynku: 30 337 samochodów
Wzrost wielkości rynku samochodów osobowych i dostawczych
w porównaniu z czerwcem 2006 o ponad 24%

Rynek samochodowy w Polsce (styczeń- czerwiec)
Wielkość wynku: 173 303 samochodów
Wzrost o 25,69 % w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r.

Czerwiec 2007
Liczba wydanych samochodów nowych i procentowy udział w sprzedaży Citroën Polska

C1 67-4,0%
C2 48-2,9%
C3 286-17,0%
C4 185-11,0%
Xsara Picasso 196-11,7%
C4 Picasso 61-3,6%
C5 163-9,7%
C6 7-0,4%
C8 13-0,8%
Berlingo osobowe 305-18,1%
Berlingo dost. 144-8,6%
Jumpy 21-1,2%
Jumper 184-10,9%
osobowe 1332-79,2%
dostawcze 350-20,8%
Suma 1681-100%

źródło: Citroen / Moto Target

Leave A Comment