W dniach 16-17 czerwca 2007 redakcja autowizji obecna była, na trzecim już pikniku motoryzacyjnym Promenada Auto-Moto Festival. Organizatorem imprezy było Centrum Promenada oraz Polish Auto Sound Challenge Association (PASCA) i Klinika Dźwięku.

Przez cały weekend przed centrum można było podziwiać ponad 20 profesjonalnych wystawców oraz kilkadziesiąt zmodyfikowanych prywatnych aut. Odbyły się również IV eliminacje do Mistrzostw Polski Car Audio. Jury wyłoniło laureatów konkursów Promenada Car Audio Design i Promenada Tuning Design.
Puchar w kategorii na najciekawsze rozwiązanie projektu wyposażenia dźwiękowego samochodu trafił do firmy P.H.U. Sonia Draga Sp. z o.o., który zaprezentował samochód Honda Civic, a w kategorii tuning dostał pan Michał Pietruszewski, który zaprezentował samochód Peugot 206.
Nie zabrakło również konkursów dla uczestników jak i zwiedzających. Na scenie można było podziwiać zespoły Quiet Monks i Alabama Band.
Całą imprezę prowadził dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski.
|
Sponsor główny: Sony Poland Sp. z o.o.
Sponsor wspierający: Auto Test autoryzowany dealer Mitsubishi
Partnerzy: PASCA, Klinika Dźwięku
Wystawcy m.in.: Alpine, Audiomania, Auto Test (Mitsubishi), Blaupunkt, Centrum Car Hi Fi, Clarion, Dukiewicz Auto Styl (Subaru, Alfa Romeo, Fiat), Galeria Tonów, JBL, Klinika Dźwięku, Edmark Auto (Jeep, Chrysler), Monacor Polska Sp. z o.o., Pionieer, Sonia Draga, Sony Sp z o.o.,
Patroni Medialni: AUTOWIZJA.pl, Anty Radio, Auto Tuning Świat, Auto Tydzień, GT, Telewizja Biznes, Promenada Sukcesu.
Następna impreza już za rok. Mamy nadzieję że będzie ona równie udana jak tegoroczna edycja.
|
|
|
źródło: autowizja.pl / tekst: Emil Grabiński / zdjęcia: Rafał Rogowski
Wszelkie prawa do publikacji bez zgody redakcji zabronione!