Nowa kampania reklamowa Volvo Auto Polska

26 marca 2007
Bez kategorii, Nowości Volvo

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampania ma interaktywny, produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa od połowy marca do końca maja. Kampania zakłada wykorzystanie outdooru, prasy, internetu, telewizji, radio, marketingu bezpośredniego i niestandardowe działania – happeningi połączone z road show, działania ambientowe. Oba przekazy: standardowy i niestandardowy mają się wzajemnie uzupełniać i wzmacniać. Celem kampanii jest prezentacja Volvo C30 grupie docelowej. Chcą osiągnąć ten cel, Volvo Auto Polska zdecydowało się na oparcie wszystkich działań na dialogu z grupą docelową. Ideą strategiczną kampanii jest przyporządkowanie Volvo C30 komunikatu „Jaka jest Twoja opinia?”

„Volvo C30 jest dla nas ogromnym wyzwaniem. Przedstawiamy nasz produkt całkowicie dla nas nowej grupie docelowej” – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię C30 – „To osoby pewne siebie, znające doskonale swoje potrzeby. Mieszkańcy wielkich miast, osoby wykształcone, otwarte na nowości, aktywne w życiu zawodowym i prywatnym. Osoby wybierające silne marki, o wysokim poczuciu estetyki”. Jeszcze przed rozpoczęciem projektowania C30, Volvo Cars przeprowadziło badania stylu życia i oczekiwań wobec przedmiotów codziennego użytku trendsetterów mieszkających w wielkich miastach na całym świecie. „Badania jasno wskazują, iż ludzie ci przykładają największą wagę do wyglądu, charakteru samochodu i przyjemności z jazdy. Samochód jest dla nich czymś więcej niż środkiem transportu, jest manifestacją własnej osobowości” – podkreśla Mariusz Nycz Layouty reklamowe kampanii pojawią się w dominującej mierze w mediach lifestylowych, takich jak Elle, A4, Twój Styl czy Viva. Volvo Auto Polska zdecydowało się również na zastosowanie w kampanii reklam telewizyjnych. W ciągu najbliższych 4 tygodni spoty reklamowe pojawią się w kanałach tematycznych takich jak TVN Style, TVN Turbo, TVN24, Canal+, Animal Planet. „Gwarantuje nam to na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej modelu” – wyjaśnia Mariusz Nycz. Stworzona została również strona w całości dedykowana najmniejszemu Volvo – [link=http://www.volvoc30.pl]www.volvoc30.pl[/link]. Internauci mogą wypowiedzieć się na niej na temat samochodu. W celu zachęcenia ich do werbalizacji swojej opinii, na stronie umieszczony został konkurs, w którym nagradzane są najciekawsze wypowiedzi na temat Volvo C30. Internauci mogą stworzyć własną kompozycję graficzną z udziałem modelu, przesłać ja znajomemu. Dodatkowo użytkownicy mają dostęp do strony „Box of tricks”, w której znajdą reklamy Volvo C30, wiele interaktywnych gier i zabaw oraz gadżety mobilne. W celu jak najlepszego poznania opinii konsumentów i zachęcenia ich do odwiedzenia strony modelu przygotowany został cykl happeningów z udziałem samochodu. Eventy odbywać się będą w wielkich miastach na terenie całej Polski, w miejscach które są chętnie odwiedzane przez grupę docelową modelu. źródło: Volvo

Leave A Comment