Seat Leon prezentowany przez Shakire

– SEAT Leon Cupra zaprojektowany przez Shakirę nagrodą w kampanii zbiórki funduszy
– SEAT wykazuje się odpowiedzialnością społeczną
– Intensywna kampania reklamowa firmy SEAT z charytatywnym przesłaniem

Na konferencji prasowej w Max Schmeling Halle w Berlinie SEAT i Shakira zaprezentowali nagrodę w kampanii zbiórki funduszy na rzecz fundacji charytatywnej Shakiry Pies Descalzos („Bose stopy”) – wyjątkowy egzemplarz modelu SEAT Leon Cupra noszący nazwę Leon Pies Descalzos.


„Z wdzięcznością przyjmuję wsparcie dla Pies Descalzos” – powiedziała Shakira w czasie konferencji prasowej. „Potrzeby w zakresie zapewnienia edukacji i prawidłowego żywienia dzieci w mojej rodzinnej Kolumbii są ogromne i ufam, że inicjatywa firmy SEAT będzie wielce pomocna”.

„Wspomagając fundację charytatywną Shakiry okazujemy społeczną odpowiedzialność” – powiedział Erich Schmitt, prezes firmy SEAT. „Wykorzystując intensywną kampanię reklamową realizowaną we większości europejskich krajów, które odwiedzi Shakira, stwarzamy możliwość przekazania pieniędzy na rzecz fundacji Pies Descalzos.”


Wyjątkowy samochód

Leon Pies Descalzos został opracowany przez firmę SEAT we współpracy z Shakirą, która uczestniczyła w procesie jego projektowania jako konsultantka ds. kolorów oraz materiałów wykończeniowych. Standardowy SEAT Leon Cupra przemienił się w zupełnie wyjątkowy samochód. Po losowaniu na zakończenie zbiórki funduszy w maju br. trafi on w ręce jedynego szczęśliwca.


Akcja zbierania funduszy rozpoczęła się w związku z pierwszym koncertem piosenkarki w Hamburgu w ramach jej europejskiego tournée. Będzie ona promowana za pośrednictwem trwającej do 15 maja zintegrowanej wspólnej kampanii reklamowej SEAT-a i Shakiry. Leon Pies Descalzos zostanie przekazany zwycięzcy na Salonie Motoryzacyjnym w Barcelonie na początku czerwca.

W losowaniu nagrody można wziąć udział w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Holandia, Norwegia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania.


Wystarczy 1 euro, aby wygrać Leona Pies Descalzos

Do udziału w losowaniu samochodu uprawnia dokonanie darowizny pieniężnej na rzecz fundacji Pies Descalzos w ramach kampanii SEAT. Można to zrobić wysyłając SMS na wskazane numery w poszczególnych krajach i przekazując w ten sposób 1 euro albo odwiedzając specjalną witrynę internetową Shakiry i SEAT-a [link=http://www.catch-the-fever.com]www.catch-the-fever.com[/link], gdzie można wpłacić dowolną kwotę za pomocą karty kredytowej.

Wartość samochodu Leon Pies Descalzos w wersji standardowej przekazanego przez firmę SEAT na rzecz zbiórki funduszy wynosi na rynku hiszpańskim 27.300 euro. W czasie konferencji prasowej w Berlinie Erich Schmitt wręczył Shakirze czek na taką samą kwotę „na dobry początek” zbiórki.


Najmocniejszy seryjny SEAT w historii marki

Podstawą unikatowego pojazdu jest zaprezentowany niedawno SEAT Leon Cupra. Model ten już zapewnił sobie miejsce w historii jako najmocniejsze seryjne auto SEAT-a. Nowy Leon Cupra o mocy 240 KM (177 kW) to połączenie najlepszych doświadczeń firmy w konstruowaniu pojazdów z wybitnie sportowym charakterem.

Zmiany designerskie w Leonie Pies Descalzos to między innymi charakterystyczny fioletowy metalizowany lakier nadwozia. Ten sam kolor pojawia się także na kilku detalach wnętrza, w tym na desce rozdzielczej i oparciach foteli. Standardowe 18-calowe obręcze kół mają kolor czarny. Logo Pies Descalzos (bosa stopa) zostało umieszczone na fotelach oraz w kilku innych miejscach na nadwoziu.


Fundacja Pies Descalzos

Fundación Pies Descalzos („Fundacja Bosych Stóp”) została założona w Kolumbii. Organizacja zajmuje się poszukiwaniem i udzielaniem pomocy dzieciom będącym w potrzebie. Fundacja powstała w Barranquilla, rodzinnym mieście Shakiry na karaibskim wybrzeżu Kolumbii, a obecnie dociera także do innych części kraju.


Celem fundacji jest poprawa poziomu edukacji, wyżywienia oraz warunków bytowych tysięcy wysiedlonych dzieci, żyjących w niebezpiecznych warunkach w Kolumbii.




Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, uczyniła hiszpańską firmę motoryzacyjną SEAT sponsorem swojej europejskiej trasy pod nazwą Shakira “Oral Fixation” European Tour 2007. Tournée rozpoczyna się 25 stycznia, a kończy 18 marca. Trasa wiedzie przez kilkanaście krajów Europy i przewidziano 24 koncerty w większości najsłynniejszych i najbardziej znanych miast oraz miejsc koncertowych.


źródło – Seat / motoflesz

Leave A Comment