Renault przyznało nagrody za jakość

9 lutego 2007
Bez kategorii, Nowości Renault

Już po raz drugi Renault przyznało nagrody Renault Supplier Quality Awards swoim dostawcom. Nagrody te stanowią wyróżnienie i podziękowanie dla dostawców, którzy w roku 2006 wyróżnili się szczególnymi osiągnięciami w dziedzinie jakości.

Dyrektor ds. Zakupów Renault, Odile Desforges i Prezes RNPO (Renault-Nissan Purchasing Organization), a także Yann Vincent, Dyrektor ds. Jakości Renault, wręczyli nagrody Renault Supplier Quality Awards przedstawicielom dziesięciu dostawców części i usług. Nagrody te są wyrazem uznania dla skuteczności i wyjątkowej sprawności działań dostawców w zakresie zapewnienia jakości i mają na celu dalsze wzmacnianie motywacji wszystkich dostawców na drodze do realizacji stawianych przed nimi celów.

Trzej wyróżnieni dostawcy usług i siedmiu dostawców części to :

Zakres zakupów

Dostawca

Strefa geograficzna

Produkt / nagrodzona usługa

Usługi

D. Trzy Makiety Prototypów Samochodów
(grupa Pininfarina)

Inne kraje

Design

Eurotek Trebnje

Inne kraje

Transport

Horiba Ltd

Inne kraje

Stanowiska testowe

Części

Hirschvogel Umformtechnik

Inne kraje

Elementy skrzyni biegów

Sanden

Inne kraje

Sprężarki

Diehl Metall Stiftung & Co. KG – Diehl
Metall Schmiedetechnik

Francja(1)

Pierścienie synchronizatora

Mitsubishi Electric Corporation

Europa (1)

Alternator / Rozrusznik

E.M.A.R.C. S.p.A.

Region Euromed(1)

Obramowanie drzwi

Kartek Corporation

Azja-Afryka(1)

Elementy tłoczone

Mann+Hummel Brasil Ltda

Ameryki(1)

Filtry


Kryteria wyboru były różne w zależności od rodzaju dostarczanego towaru lub usługi. W grupie: zakupy części samochodowych i mechanicznych, dostawcy byli wybierani
w oparciu o kryterium jakości części dostarczanych do zakładów Renault, szybkości reakcji przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów w zakładzie, a także osiągnięcia w zakresie zapewnienia satysfakcji klienta. W grupie: dostawców usług, determinujące znaczenie miała ocena realizacji Kontraktów na zapewnienie jakości obsługi, która była mierzona za pośrednictwem kwestionariuszy prowadzonych przez cały czas realizacji zakupów.

Firma Renault uczyniła z jakości jeden ze swoich strategicznych priorytetów i główne zobowiązanie w ramach Kontraktu Renault 2009.

źródło: Renault

Leave A Comment