Peugeot 4007 Holland and Holland – Luksus i Przygoda w jednym

Gdzie, jeśli nie w Genewie jest lepsze miejsce do pokazania luksusowej edycji najnowszego SUV-a Peugeota 4007 Holland&Holland?


Wygląd zewnętrzny

Opalizująca barwa nadwozia, w kolorze brązowym Hagénias, połączona z chromowanymi elementami samochodu, zwiększa wrażenie luksusu modelu 4007, podkreślając moc i kocią grację stylu, nie zapominając o walecznym charakterze.


Elementy z impregnowanej skóry wzbogacają subtelnie korpusy lusterek bocznych i relingi dachowe, natomiast logo marki Holland&Holland – kaptur sokoła królewskiego – umieszczono na bocznej części nadwozia za tylnymi drzwiami. Szlachetne, dwudziestocalowe koła z aluminiowymi felgami, podkreślają elegancję i dostojność sylwetki pojazdu.


Wygląd wnętrza

To właśnie we wnętrzu tego samochodu, szczególnie zauważalne są zalety twórczej współpracy zespołu z Centrum Stylistyki Peugeot i pracowni Holland&Holland.
Połączenie dwóch kolorów skóry, „Hebanu” i „Zieleni Chartreuse” (kody kolorów marki Holland&Holland) wzbogacone pasami z gładkiej skóry i oryginalnym stębnowaniem tworzą atmosferę zarazem naturalną, luksusową i nowoczesną.


Elementy te, wykonane w całości ręcznie przez rymarzy z Centrum stylistyki Peugeot, ozdabiają kabinę i harmonizują z deską rozdzielczą, oryginalnie wykończonymi siedzeniami oraz specyficzną linią poszycia drzwi. Podłoga z wełnianą wykładziną koloru Hebanu i wyszywane dywaniki dodają miękkości i ciepła. Akcenty z czarnego chromu podkreślają luksusowy aspekt tego wnętrza, zwłaszcza w obrębie konsoli i przełącznika sterowania funkcją przeniesienia napędu (napęd na dwa koła, 4 x 4 lub „Lock” ).


Z tyłu, pod dwuczęściową pokrywą, znajduje się przestronny bagażnik, mieszczący dodatkowo dwa składane siedzenia, a także torby podróżne, specjalnie zaprojektowane przez Holland&Holland. Pod maską tej oryginalnej wersji 4007, znajdziemy silnik o pojemności 2,2 litra HDi, mocy 115 kW (ok. 156 KM), dysponujący wysokim momentem obrotowym, wynoszącym 380 Nm. Rzecz jasna, pojazd wyposażony jest w filtr FAP.


źródło: Peugeot / Moto Trader

Leave A Comment