Suzuki Carry

Mało znanym modelem Suzuki jest dostawczy CARRY. Jest to niewielki furgon, który mieści się w kategorii do 3,5 tony.


Stosuje się w nim tylko jeden silnik benzynowy o pojemności skokowej 1300 centymetrów sześciennych. Rozwija on moc 78 koni mechanicznych przy 5700 obr/min oraz moment maksymalny o wartości 101 Nm przy trzech tysiącach obrotów. Ta szesnastozaworowa jednostka potrzebuje 10 litrów benzyny podczas jazdy miejskiej i 7,1 litra przy stałej prędkości 90 km/h. Dzięki niej Carry daje się rozpędzić do 140 km/h.


Nadwozie Suzuki składa się z dwuosobowej kabiny i przestrzeni ładunkowej, do której dostępu bronią boczne, przesuwane drzwi i tylna, unoszona klapa. Auto ma pocieszny wygląd a to za sprawą niezbyt proporcjonalnej budowy (wysokość 180 cm, szerokość 147 cm). Karoseria jest zwarta i wygląda dość masywnie, na co duży wpływ mają stosunkowo niskie okna. Krótki przód charakteryzuje mocno pochylona szyba i maska silnika. Ponadto Carry cechuje się szerokimi, wysoko sięgającymi zderzakami, dużym prześwitem oraz niewielkimi, 13-sto calowymi kołami.


Suzuki CarryKabina pasażerska umożliwia jazdę dwóm osobom. Mają one zapewniony w miarę przyzwoity komfort podróżowania. Wnętrze jest wykonane skromnie, lecz całkiem dokładnie; użyto jednak materiałów o niskiej jakości. Przestrzeń bagażowa może pomieścić przedmioty o długości 162, szerokości 134 i wysokości 110 centymetrów. Nie jest więc ona przesadnie pojemna, lecz za to korzystnie ukształtowana, co znacznie ułatwia przewóz towarów.


Dużym mankamentem jest bardzo wysoko umieszczona podłoga, przez co ręczny załadunek ciężkich przedmiotów może być bardzo utrudniony. Nie zachwyca również ładowność auta, która wynosi 585 kilogramów.


Zawieszenie przednie składa się z kolumn McPersona a tylne z osi sztywnej. Układ hamulcowy stanowi para tarcz i para bębnów.

Leave A Comment