87. targi w Genewie bez wątpienia przejdą do historii jako jedne z bardziej hucznych. W tym roku mamy istny wysyp premier – samochodów po liftingu, z którymi producenci wiążą spore nadzieje (jak odświeżony Nissan Qashqai, Renault Captur
Nie jest najszybszy, najbardziej luksusowy, ani szczególnie popularny. Mimo tego to jedna z najlepszych propozycji w klasie terenowych kombi. Kiedy zaczynał swoją historię w 1994 roku, był sam na rynku. Do dziś jest konstruowany według tych samych
Biorąc pod uwagę najnowszą inicjatywę japońskiego Subaru, mieszkaniec Starego Kontynentu ma prawo czuć się pominiętym. Z matematycznego punktu widzenia wygląda to następująco: jedynie 300 egzemplarzy gdzie każdy z nich dysponuje mocą 280 KM i 350 Nm maksymalnego
Mamy rok 2014 – czas wyjątkowo udanej Olimpiady w Soczi, kolejnego, gorącego (miejmy taką nadzieję) lata z dużą ilością słońca oraz delikatnej modyfikacji japońskiego Subaru XV. Omawiany pojazd zyskał lepsze wyciszenie wnętrza, zmodyfikowane zawieszenie w wersji dysponującej
Japończycy otworzyli kolejny rozdział motoryzacyjnej historii – niewątpliwie ekscytujący, pełen absolutnie zrozumiałych emocji oraz walczący o dobre imię szeroko pojętego sportu. Rozdział, który swoim debiutem na tegorocznym salonie w Detroit obudził rajdowe wspomnienia nie tylko zwolenników tzw.
Czy Subaru (nie tylko pod kątem stylistycznym) zmierza we właściwym kierunku? Ciche wątpliwości dotyczące „egzystencji” japońskiego koncernu na motoryzacyjnym rynku towarzyszą nam już od pewnego czasu przynosząc różne, momentami całkiem głębokie oraz niekiedy inspirujące wnioski, ale koniec
Uprzedźmy fakty i zadajmy sobie pytanie: „Czy japońskie Subaru wyprodukowało kiedykolwiek samochód na widok którego świat motoryzacji stawał się nagle piękniejszy?” Chyba wszyscy jednogłośnie moglibyśmy powiedzieć, iż takowym przykładem (a nawet przykładami) jest każdy, czterokołowy reprezentant tytułowego
Na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Los Angeles (a dokładniej 20 listopada) Subaru zaprezentuje nowy i nie ma co ukrywać – ważny z punktu widzenia „modelowej” hierarchii we wspomnianym koncernie samochód. Prototypowe Legacy (bo o nim tutaj mówimy)
Istnieją samochody, które pomimo szybkiego upływu lat i długiego stażu na wymagającym rynku wciąż prezentują się nad wyraz świeżo, nowocześnie i bardzo atrakcyjnie. Czy wspomniane zjawisko dotyczy również nie taniego, japońskiego i wciąż charakteryzującego się dzielnym (stałym
Subaru BRZ – 200-konna, japońska maszyna inspirowana rzekomo motoryzacją „tradycyjną”, w dzisiejszych czasach nawet i wyjątkową, a także dostarczającą mnóstwa frajdy wynikającej m.in. z nieustającej możliwości robienia efektownych poślizgów. Owszem, brzmi to całkiem obiecująco, zaś pozytywnego wizerunku
Błahe, acz wymagające chwili zastanowienia pytanie (tak na dobry początek): „Czy sportowe auto koniecznie musi dysponować wielkim jak zakład energetyczny silnikiem, trudną do ujarzmienia mocą i płaskim jak blat kuchennego stołu nadwoziem?” Poddane wątpliwościom zagadnienie, jak się
Jednym z najciekawszych projektów zaprezentowanych na targach motoryzacyjnych w Nowym Jorku jest Subaru WRX Concept. Japoński producent ostatnimi czasy przyzwyczaił nas do tego, że jego nowe samochody nie grzeszą urodą (poza BRZ, ale to projekt wspólny z
Już piątego marca startuje jedna z najważniejszych imprez samochodowych bieżącego roku (targi motoryzacyjne w Genewie), a swoją obecność na wspomnianym „evencie” zapowiedziało właśnie Subaru. Japoński koncern planuje zaprezentować w Szwajcarii m.in. „przyszłościową koncepcję crossovera” (jak zgrabnie określają
Konsekwentne w swoim działaniu i oferowaniu produktów z bogatym zapleczem historycznym Subaru jest niczym wolno żyjący i trochę zamknięty w sobie człowiek – niby funkcjonuje, ale robi to po cichu i w ukryciu przed całym zgiełkiem rzeczywistości.
Na trwającym właśnie salonie motoryzacyjnym w Sydney japońskie Subaru postanowiło zaprezentować wyjątkowy pakiet od STI dedykowany kontrowersyjnemu BRZ (jak na razie niestety tylko wizualny). Wspomniane coupe otrzymało zmodyfikowany body kit obejmujący zderzaki, progi i tylny dyfuzor, 17-calowe