200 koni mechanicznych w segmencie B to dużo, niemniej jednak francuskie Renault – wzorem przeszłości – nie robi sobie zbyt wiele z logicznie brzmiących informacji. Na salonie motoryzacyjnym w Genewie debiutuje bowiem Clio R.S. w dość ekstremalnej
Ile to razy łapiemy się na tym, że oceniamy osoby albo produkt po wyglądzie. Super wygląd musi iść w parze ze świetną całością. Albo na odwrót, ktoś ma gorsze ubranie to od razu uważamy go na gorszego
Renault po raz kolejny postanowiło przewrócić do góry nogami cały segment małych samochodów przy pomocy modelu Twingo. Za pierwszym razem wystarczyło zaszaleć z projektem nadwozia i zastosować kilka nietuzinkowych rozwiązań w środku. Niestety, od tego czasu minęło
Aby stać się posiadaczem pięknego nowego coupe o ponadczasowych kształtach zazwyczaj trzeba wyłożyć na stół naprawdę grube pieniądze. Niestety, ale z reguły produkują je tylko najdroższe firmy, które specjalizują się w pięknych i szybkich autach, a mam
Renault po sukcesie dość odważnej i nowoczesnej najnowszej generacji Clio postanowiło pójść za ciosem i stworzyć na jej podstawie lifestylową odmianę uderzająca w małe miejskie Crossovery. W ten oto sposób powstał samochód o swojsko brzmiącej nazwie Captur.
Citroёn ma DSy, Ford ciekawie zapowiadającą się linię Vignale, zaś Renault wkracza dopiero na teren zarezerwowany dla „luksusu”. Brzmi to dziwnie – wszak francuski koncern miał tyle do czynienia z prawdziwie nobliwym charakterem co azjatycki drapacz chmur
Marka Renault do pewnego czasu była przeze mnie uznawana za jednego z najnudniejszych producentów. Droga, którą szli nie do końca mi odpowiadała, a kolejne modele typu Fluence, Clio III czy Thalia były tego dowodem. Na szczęście, w
O rekordzie wśród samochodów przednionapędowych na torze Nürburgring powiedziano już wiele, w tym również i to, że francuskie Renault chce pokonać hiszpańskiego Seata i odzyskać miano okraszone przedrostkiem „naj”. Cóż, dobra (z punktu widzenia szarej publiczności z
Jak wiele jesteście w stanie zrobić, aby zaznać szczęścia? Czy w ramach terapii potrafilibyście zapisać się na balet? Albo oglądnąć wszystkie odcinki Klanu i M jak Miłość? Czy gdyby wam to pomogło, to poszlibyście na noc zakupów
Walka o każdą sekundę na niemieckim torze Nürburgring (a właściwie to jego północnej pętli) przybrała dzisiaj wymiar nieustającej chęci udowadniania swojej wyższości tudzież prezentowania imponujących czasami możliwości, a dla nas – postronnych obserwatorów mechanicznego i technologicznego wyścigu
Renault nawiązało współpracę z norweskim producentem odzieży sportowej (firmą Helly Hansen), a oto efekt pomieszania francuskiej myśli technicznej ze skandynawską propozycją dla „czynnych” fizycznie ludzi – model Captur z przydomkiem Helly Hansen właśnie. Samochód otrzymał całkiem bogate
1.6-litrowy, benzynowy silnik, moc równych 200 KM, turbodoładowanie i stety bądź też i nie automatyczna skrzynia biegów – na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie francuskie Renault prezentuje najnowsze Clio w sportowej odmianie RS, ale nie takie „zwykłe”.
Specyficzny kolor samochodu, obecny tak we wnętrzu jak i pokrywający jego nadwozie, potrafi czasami zainspirować skołatanego różnymi myślami klienta, który stanął właśnie przed dylematem wyboru odpowiednich czterech kółek. Istotę oraz wpływ na pozór tak błahego elementu jak
Wprowadzony do sprzedaży w połowie 2013 roku przez Renault model Captur to nowa broń koncernu w walce na zdobywającym coraz większe znaczenie rynku małych crossoverów. Tacy rywale jak Nissan Juke, Peugeot 2008 czy Opel Mokka już rozgościli
Jeszcze kilka lat temu odpowiadający rodzinnym wymaganiom samochód musiał być przestronny (zaliczany najczęściej do segmentu vanów), komfortowy, funkcjonalny i pakowny – dzisiaj to już nie wystarczy. Przyzwyczajenie do najnowszej technologii, chęć szalonego połączenia w miarę sportowych doznań