Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart, dokonało we wtorek, 16 września, nabycia kolejnych 4,89 procent akcji zwykłych Volkswagena. Udział Porsche w spółce producenta samochodów z Wolfsburga wynosi tym samym łącznie 35,41 procent akcji upoważnionych do głosu. Ten krok
Jeśli z jakiegoś powodu osiągi najszybszego i zarazem najdroższego seryjnego Porsche 911 GT2, są dla kogoś niewystarczające, albo jest szaleńcem, albo nie ma co robić z pieniędzmi. W obu przypadkach warto zainteresować się najnowszą propozycją tunera TechArt.
W Internecie pojawiło się pierwsze oficjalne zdjęcie nowego Porsche Cayman S Sport. Nie podano niestety dokładnych informacji na temat specyfikacji samochodu. Wiadomo jedynie, że nowe Porsche otrzyma silnik o mocy 303KM, układ Active Stability Management oraz zawieszenie
Porsche postanowiło pójść w ślady Nissana i Cadillaca i przetestować trzy wersje modelu 911 Carrera na torze Nurburgring w Niemczech. Najszybszą wersją okazała Carrera S wyposażona w całkowicie nową, dwusprzęgłową przekładnię PDK, która „wykręciła” czas 7 minut
Porsche coraz bardziej zacieśnia współpracę z Volkswagenem czego dowodem jest choćby wspólny projekt Cayenne/Touareg. Nie jest też tajemnicą że marka ze Stuttgartu ma się coraz lepiej finansowo i chce w przyszłości przejąć pakiet nawet 30% akcji Volkswagena
Samochody Porsche spełniają w USA – największym rynku eksportowym producenta samochodów sportowych ze Stuttgartu, najwyższe wymagania dotyczące jakości. Tak wykazała najnowsza ankieta „Initial Quality Study”, przeprowadzona przez amerykański instytut badania rynku J.D. Power. Po raz trzeci z
5 lipca Porsche wprowadza na rynek nową generację 911. Cztery nowe modele – dwa coupe i dwa kabriolety – z klasycznym napędem na tył, charakteryzuje jeszcze większa dynamika jazdy dzięki nowym sześciocylindrowym silnikom typu bokser o pojemnościach
Każda nawet najmniejsza zmiana, lub drobny lifting kultowego Porsche 911 to wielkie wydarzenie dla szerokiej rzeszy zagorzałych wielbicieli tego modelu. Nie inaczej jest tym razem. Ostatni lifting serii 911 oznaczanej kodowo jako 997, to bardziej zmiany techniczne,
Porsche rozszerza swoją trzecią serię modeli o Cayenne Turbo S. To najmocniejsze Cayenne z silnika V8 o pojemności 4,8 litra z doładowaniem biturbo uzyskuje moc 550 KM (404 kW). Wprowadzając Cayenne Turbo S Porsche spełnia życzenia swoich
Porsche po raz kolejny odniosło sukces w plebiscycie na „silnik roku”. Jednostka napędowa z turbodoładowaniem stosowana w modelu 911 pokonała konkurencję i zdobyła prestiżową nagrodę „Best Performance Engine Award”. Wyróżnienie to jest przyznawane od dziesięciu lat przez
Miało go nie być w ofercie serii Cayenne. Na osłodę po wycofaniu wersji Turbo S nabywcy luksusowego Cayenne mogli wybrać 405-konną wersję GTS. Jednak teraz nadszedł czas na comeback najostrzejszego Cayenne. Dość nieoczekiwany debiut auta nastąpił na
Budowa nowego muzeum Porsche znalazła się na finiszu. Obecnie na Porscheplatz pracuje ponad 40 firm i około 250 fachowców. „Prace przebiegają zgodnie z planem. O ile pogoda nie sprzysięgnie się przeciw nam, muzeum powinno być gotowe na
Porsche GT3 RSR wchodzi w nowy rok modelowy z licznymi modyfikacjami. Ten najsilniejszy samochód wyścigowy na bazie Porsche 911, który w ubiegłym sezonie odniósł między innymi zwycięstwa klasowe w 24-godzinnych zmaganiach na torach Le Mans i Spa
Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart, nadal pozostaje na dobrej drodze. W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku obrachunkowego 2007/08 (1 sierpnia 2007 do 31 stycznia 2008) koncern uzyskał wynik finansowy brutto 1,658 mld euro. W analogicznym okresie poprzedniego
Na 18. Auto Mobil International (AMI), 4 kwietnia swoją premierę będzie miał najmłodszy model z cieszącej się powodzeniem serii Boxster. Ponadto na targach w Lipsku, mieście, w którym znajduje się drugi – obok macierzystego w Stuttgarcie –