Społeczeństwo Internetu zawrzało, a powodem tego stanu rzeczy okazał się Mercedes Coupe SUV Concept – samochód, na który długo myślę oczekiwali zwolennicy firmy ze Stuttgartu, a który zdążył już wzbudzić sporo kontrowersji (choć jego oficjalna premiera miała
Do tej pory sytuacja wyglądała dość klarownie – Mercedes oferując w mało rozsądnym modelu SL 3.5-litrowy, wolnossący, benzynowy silnik V6 o mocy 306 KM i 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego, stawiał na trochę szaleństwa, „pierwotnego” charakteru i
Czas ostentacyjnego i nieustannie przypominającego o zasobnym koncie bankowym jego właściciela Mercedesa CL bezpowrotnie minął – pozostały jedynie przyjemne skądinąd wspomnienia oraz kilkadziesiąt (lub kilkaset) ogłoszeń internetowych w dalszym ciągu przedstawiających kwoty raczej mało realne dla przeciętnego
Jazda z otwartym dachem to, bez wątpienia (?), synonim wolności, oznaka ambiwalentnego stosunku do zanieczyszczających nasze środowisko substancji tudzież źródło dobrego samopoczucia. Mercedes postanowił więc zadbać o klientów decydujących się na drogiego SL-a oraz mniejsze (co wcale
W przypadku zaprezentowanego na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie modelu CS50 Versailles to nie specjalny pakiet ospojlerowania, 20-calowe, aluminiowe obręcze tudzież (w co trudno uwierzyć) zmodyfikowany, dwunastocylindrowy silnik generujący 700 KM i ogromne 1050 Nm maksymalnego momentu
Modyfikacji nigdy za wiele i choć niemiecka firma Carlsson prezentuje na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie nowy pakiet dedykowany Mercedesowi CLA to ten nie powinien raczej wzbudzić jakichś spektakularnych emocji. Owszem – ciekawie wystylizowany reprezentant „germańskiej” myśli
Umarł król, niech żyje król. Po kilkunastu latach pożegnaliśmy się z modelem CL, teraz nastała era S-Klasy Coupe. I oto jest. Wystarczy szybki rzut oka na samochód, aby być pewnym, że ma się od czynienia z jednym
Dlaczego Mercedes oferował do tej pory na wskroś zwyczajny i budzący wątpliwości co do jego prestiżu model Viano? Powód był jak sądzę prozaiczny – ponieważ Volkswagen miał (i nadal ma) w swojej ofercie doskonale znanego Multivana, zaś
Niemiecka firma ze Stuttgartu okraszona dumnie prężącą się gwiazdą dała swoim klientom pewne pole manewru – osoby, które dogłębnie zdążyły poznać zapach i możliwości dużych pieniędzy, biją się najprawdopodobniej z myślami która wersja Mercedesa Klasy S najlepiej
Flagowy Mercedes Klasy S to bez wątpienia niespełnione marzenie wielu, nie tylko dobrze zarabiających ludzi, marzenie kosztujące absurdalną wręcz sumę pieniędzy i dodające życiu jego właściciela ogromną porcję nobliwego charakteru. Czy posiadanie takiej „salonki” już zawsze będzie
Mercedes E63 AMG Wagon to bez wątpienia jedno z najbardziej szalonych i efektownych kombi dostępnych nie tylko na europejskim rynku, jednak zdarzają się czasami przypadki, w których seryjne 585 KM okazuje się wartością nie do końca satysfakcjonującą.
Szybko, momentami bez jakiegokolwiek zastanowienia, spontanicznie podejmując decyzje i, mówiąc potocznie, na sto procent – czy tak wyglądające gospodarowanie własnym życiem można określić mianem „rozsądnego”? Nie śmiem odpowiadać na tak subiektywne i dotyczące naszej prywatności pytania, niemniej
Flagową „salonkę” tytułowego koncernu ze Stuttgartu mieliście już okazję wielokrotnie poznać na „autowizyjnych” łamach, niemniej jednak kolejna podróż do świata przytłaczającego wręcz luksusu, najnowszych rozwiązań technologicznych i zawrotnych momentami cen nie powinna chyba wzbudzać mało korzystnego uczucia
Mercedes postanowił zainwestować w dość kontrowersyjnego i dysponującego wątpliwym ładunkiem sensu klona francuskiego Renault Kangoo, pytanie tylko: „Czy decyzja niemieckich włodarzy nie jest przypadkiem zbyt śmiała?” Biorąc pod uwagę stosunkowo wymagających klientów, dla których znaczek jednego z
Niekończąca się historia – tak w skrócie można by opisać karierę nowego Mercedesa Klasy S w rękach niemieckiego Brabusa. Jak widać (również na naszych łamach) wspomniany tuner upodobał sobie limuzynę ze Stuttgartu dostrzegając w niej ogromny potencjał,