87. targi w Genewie bez wątpienia przejdą do historii jako jedne z bardziej hucznych. W tym roku mamy istny wysyp premier – samochodów po liftingu, z którymi producenci wiążą spore nadzieje (jak odświeżony Nissan Qashqai, Renault Captur
Po modelu 650S, „hardkorowym” 675LT oraz całkiem niezłym połączeniu drogowej użyteczności z szaleństwem na torze w postaci 570S, Brytyjczycy wpadli na pomysł skonstruowania „długodystansowca”. Celowo wspomniane słowo zostało okraszone cudzysłowem, ponieważ 570GT (bohater niniejszej informacji) nie jest
Napisałem ostatnio, że konkurent Porsche 911 Turbo (brytyjski McLaren 570S) to „baby” McLaren, ze wszystkimi wadami i zaletami tegoż określenia. Myliłem się, no bo cóż powiedzieć o nowym 540C – samochodzie niemal identycznym do mocniejszego rodzeństwa (posiada
Co dla McLarena oznacza najniżej pozycjonowany model w koncernie? Wyobraźnia podpowiada, że nadal okazałe i typowo brytyjskie coupe, acz dysponujące mocą oscylującą wokół 400 koni mechanicznych przekazywanych na tylną oś. Nic bardziej mylnego – inżynierowie z Woking
Jesienią tego roku na europejskich drogach prawdopodobnie będziemy mogli zobaczyć samochód, którego ładunek „niezwykłości” mógłby konkurować z fotką amerykańskiego stróża prawa dużego formatu z autografem samego Chucka Norrisa. Co prawda w McLarenie 650S wydłużonym o 2,5 centymetra
Brytyjski McLaren właściwie tylko raz pokazał efekty długotrwałych przygotowań oraz ten wyścigowy gen, zdaniem inżynierów z Woking znamienny dla tytułowej marki – w 1995 roku kiedy to pięć McLarenów F1 GTR zakończyło rywalizację w 24-godzinnym wyścigu Le
Po odrobinę rozczarowującym (co brzmi dziwnie biorąc pod uwagę chociażby 3.8-litrowy, podwójnie doładowany silnik V8 generujący 650 KM i 678 Nm maksymalnego momentu obrotowego) modelu 650S, McLaren postanowił pójść za ciosem i również na salonie motoryzacyjnym w
Skuteczne i przysparzające lekkich trudności w zapamiętaniu jego nazwy MP4-12C czy może zaskakujące i niebywale wręcz szybkie P1? W tym przypadku odpowiedź leży po środku – na salonie motoryzacyjnym w Genewie brytyjski McLaren zaprezentuje bowiem trzeci model
Motoryzacja nie oznacza tylko i wyłącznie efektywnego sposobu pokonywania określonego dystansu, nerwowej kalkulacji przy dystrybutorze paliwa czy też obowiązkowej wymiany części eksploatacyjnych – ta popularna skądinąd dziedzina potrafi również zagwarantować świetną zabawę, mnóstwo radości i niezapomnianych chwil.
Tegoroczny plebiscyt International Engine of the Year został rozstrzygnięty, wyróżnione jednostki napędowe „odznaczone”, zaś marketingowe działy kilku światowych marek zasilone ciekawą informacją oraz powodem do dumy. Wrażenia? No cóż, świat w dalszym ciągu podąża ścieżką ekologii i
Tytuł niniejszej wiadomości trafnie myślę oddaje charakter i ogólny całokształt pojazdu jaki stworzyła niemiecka firma Gemballa. McLaren MP4-12C Spider dysponujący nowymi progami, zmodyfikowanymi „bumperami”, innymi końcówkami efektownego układu wydechowego oraz aluminiowymi felgami (z przodu mają rozmiar 20,
Na zakończonym już salonie motoryzacyjnym w Genewie firma Gemballa zaprezentowała dosyć nietypowego, acz budzącego emocje (niekoniecznie te pozytywne) McLarena MP4-12C Spider. Założenie było proste – stworzyć robiące wrażenie auto, dodać kilka autorskich komponentów i zwieńczyć całe dzieło
Prezentacja tego samochodu na motoryzacyjnej „imprezie” w Genewie, mogła być dla wielu osób chwilą wyjątkową, momentem, który definitywnie zatrzymał czas i wzbudził paniczny strach u najgroźniejszej konkurencji. Podporządkowane surowym wymogom europejskim coupe jest odrobinę kontrowersyjne, ale na
„Tuningowych” nowości na salon motoryzacyjny w Genewie ciąg dalszy, jednak tym razem nie chodzi o luksusowego Volkswagena T5, a „Brytyjczyka” z krwi i kości. Firma FAB Design postanowiła zaprezentować w Szwajcarii swoją wizję MP4-12C, które otrzymało wyjątkowe
Szwajcarski tuner FAB Design wziął na warsztat otwartą wersję supersamochodu McLaren MP4-12C Spider. Jak przystało na tę firmę, wygląd auta z zewnątrz jest dość mocno kontrowersyjny. Zwłaszcza tył z ogromnym spojlerem zamontowanym tuż przed seryjnym budzi pewnie