Stratos, Delta Integrale, 037 – mówiąc Lancia prawdziwy fan motorsportu oczami wyobraźni widzi te modele. Posiadając tak fantastyczną rajdową przeszłość trudno uwierzyć, że niedługo pożegnamy się z Lancią na rynku europejskim. Z powodu rentowności Lancia ma być
Reprezentacja koncernu Fiat Chrysler Automobiles dość mocno zaakcentowała swoją obecność na zakończonym już salonie samochodowym w Genewie, jednak nie zawsze musi być porządnie, elegancko i ze świadomością jak największego zysku. Czasami szeroka klientela pragnie oddechu i spojrzenia
Włosi od lat kochali małe miejskie autka. Tutaj warunek numer jeden to rozmiar, im mniejszy tym lepszy. Kto był w jakimkolwiek z włoskich, większych miast wie, że parkowanie tam na milimetry to norma. Dlatego wybawieniem są małe
Gdy na rynku pojawił się Chrysler 300C, amerykański sedan o ostrych, geometrycznych kształtach, z niewielkimi, wąskimi szybami i dużymi połaciami blachy, muskularny i tak różny od współczesnych aut, od razu przypadł mi do gustu. Niestety nigdy nie
Dawno nie oglądaliśmy zupełnie nowego modelu w wykonaniu włoskiej Lancii i najwyraźniej fakt ten, przynajmniej na razie, pozostanie bez zmian. Salon motoryzacyjny we Frankfurcie już za nami, zaś „podwładny” Fiata nie wykorzystał nadarzającej się okazji, by zaprezentować
Na tegorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie zadebiutowała pewna Lancia, która śmiało mogłaby pełnić rolę maskotki włoskiego producenta, jednak włodarze mieli wobec niej dużo poważniejsze plany. Poznajcie model Ypsilon w odmianie Elefantino – samochód, który nietypową barwą nadwozia
Czyżby rozpoczął się sezon na vany? W krótkim czasie w naszej redakcji zagościły Focus C-Max, Opel Zafira Tourer i Chevrolet Orlando… Dziś znowu wielkopojemny przewoźnik rodzin z dziećmi i ogromnym bagażem, dostojny, potężny, silny zawodnik, który staje
Trochę taniej, ale wciąż elitarnie tekst i zdjęcia: Artur Mierzejewski Kilka miesięcy temu nasza redakcja otrzymała możliwość przetestowania produktu, który zajął miejsce Fiata Pandy i jest produkowany w tyskiej fabryce. Lancia Ypsilon w wersji Platinum z silnikiem
Tyskie – z Polski tekst i zdjęcia: Artur Mierzejewski Ponad rok temu środowisko motoryzacyjne zaniepokoiło się informacją o przeniesieniu z Polski produkcji Fiata Pandy, naszego hitu eksportowego, który odniósł ogromny sukces w całej Europie. Jakość aut zjeżdżających
Lancia przywiezie na salon samochodowy w Genewie cztery modele: dwa egzemplarze Themy i dwa Flavii. Jeśli chodzi o wspomnianą limuzynę – jedna ze sztuk będzie dysponować 3-litrowym motorem V6, a druga 3.6-litrowym V6 o mocy 286 KM
Sezon na Włoszki tekst: Artur Mierzejewski zdjęcia: Michał Mierzejewski Skończył się grudzień, skończył się stary, 2011 rok, nie kończy się jednak nasza „włoska seria”, w której w głównych rolach występują kompaktowe samochody z koncernu Fiata. Testowaliśmy Fiata
Lancia Ypsilon – niewielki, miejski samochód, który kusi swoich klientów ciekawym designem i luksusowym nawiązaniem do starych czasów włoskiego producenta. Oczywiście wymienione przed chwilą auto to dosyć rzadki widok na naszych ulicach, a głównym powodem takiego stanu
Lancia to marka, która przez wielu została już dawno znienawidzona. Niegdyś liczący się w rajdowych zmaganiach koncern, dzisiaj komfortowy i przede wszystkim luksusowo nacechowany włoski producent, który pod nową postacią za wszelką cenę chce się przypodobać jak
Lancia niedawno pokazała swoje nowe modele będące bliźniaczymi wersjami aut Chryslera. Nową Themę będąca odpowiednikiem Chryslera 300 znaliśmy dotychczas tylko z jednej, pokazanej kilka tygodni temu fotografii . Jednak nie to jest problemem, a fakt, że flagowy
Lancia jest naprawdę gorącym tematem w ostatnich miesiącach. Oprócz modelu Ypsilon, na targach samochodowych w Genewie, firma przedstawi również nowy model Thema, flagowego sedana, który będzie oparty na modelu Chrysler 300. Włoski producent twierdzi, iż nowa Thema