Oferta najbardziej filigranowego, ale jednocześnie również i kultowego produktu marki Fiat (chodzi rzecz jasna o zalotną 500-tkę) jest obecnie szalenie rozbudowana, choć 75% aut i tak już nie można kupić. „Reinkarnacja” legendarnego samochodu miała prostą ideę –
„Reinkarnacja” kultowego Fiata 500 okazała się wielkim sukcesem marketingowym (biorąc rzecz jasna pod uwagę ilość specjalnych wersji tytułowego „mieszczucha” oraz jego popularność na całym świecie). Tym razem jednak nie będziemy mówić o kolejnej limitowanej wariacji zamówionej przez
Fiat ma spore kłopoty i to widać „gołym” okiem. Spektakularna polityka cenowa włoskiego koncernu dotycząca zupełnie nowej Pandy okazała się na początku przysłowiowym strzałem do własnej bramki, ale Fiat nie pozostaje obojętny na reakcje klientów i właśnie
Fiat zdecydował się skorzystać z kinowych technik scenograficznych połączonych z tuningiem samochodowym. W ten sposób powstał Panda Monster Truck, prototyp przygotowany we współpracy ze studiem filmowym Mercurio Cinematografica, scenografem Andrea Faini oraz atelier artystycznym Fabio Gementi. Wersja
Rynek miejskich samochodów ostatnimi czasy mocno się rozrósł. Ciągła gonitwa o każdy grosz, jaki możemy zaoszczędzić oraz o każdy kawałek miejsca do zaparkowania zaowocowała tym, że ludzie przesiadają się do coraz to mniejszych i mniej paliwożernych pojazdów.
Świat motoryzacji widział naprawdę różne rzeczy, ale czteronapędowej Pandy udającej wielkiego Monster Trucka chyba jeszcze nie. Wspomniany „samochód” odznacza się, jak łatwo można zgadnąć, ogromnymi kołami gwarantującymi 390 cm wysokości, a także konwencjonalnym nadwoziem tytułowego Fiata z
W świecie motoryzacji panuje ostatnio wielka moda na jak najbardziej „zielone” auta i z pewnością nie chodzi tu o kolor nadwozia. Chodzi o tworzenie samochodów, które w jak najmniejszym stopniu zanieczyszczą środowisko. I z tego właśnie założenia
12 kolorów nadwozia (5 metalizowanych), wysokoprężny silnik 1.3 Multijet generujący 75 KM i całkiem niezłe wyposażenie obejmujące m.in. klimatyzację, ESP z ASR i funkcją Hill Holder, system ELD (elektroniczną blokadę dyferencjału), elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne czy
FAP (Fiat Auto Poland) przygotował specjalną ofertę dotyczącą aut uszkodzonych na skutek gradobicia. Potencjalny klient ma tak naprawdę dwa wyjścia: kupno już naprawionego samochodu po niższej cenie lub „wyłożenie” znacząco mniejszej kwoty pieniędzy i nabycie wozu z
Abarth, czyli „nadworny tuner” Fiata, nie przedstawił jeszcze sportowego pakietu przeznaczonego dla nowej Pandy, więc entuzjaści, którzy nie mogą już dłużej czekać powinni zwrócić się o pomoc do niemieckiego Noviteca. Firma oferuje dwa pakiety wzmacniające silnik. Pierwszy
Coroczna, XIX już edycja zawodów dziennikarskich Grand Prix Fiat Auto Poland odbyła się w dniach 12-13 października 2012 roku na gościnnym torze wyścigowym w Miedzianej Górze. Na zaproszenie FAP oraz Automobilklubu Kieleckiego przybyło kilkudziesięciu dziennikarzy mediów związanych
Gaz do dechy tekst i zdjęcia: Bartłomiej Urban Któż z nas nie pamięta poczciwego Fiata 126p? W Polsce był on zarówno obiektem pożądania, jak i żartów. FIAT 126p: Fatalna Imitacja Auta Turystycznego 1-sobowy 2-drzwiowy 6-krotnie przepłacony, to
Koniec roku zbliża się wielkimi krokami i choć mamy dopiero październik Fiat zdecydował wprowadzić specjalne upusty na większość swoich modeli. Planując zakup miejskiej Pandy Classic (odmiana Mylife) dostaniemy teraz rabat w wysokości 8900 zł, zaś chcąc nabyć
Ciężko jest naśladować idealny wzorzec, który firma-matka traktuje niczym oczko w głowie. Świeża Panda 4×4 jest godnym potwierdzeniem danego zdania, choć to nie ona w rzeczywistości udaje pokrzywdzonego Kopciuszka i za wszelką cenę chce dorównać lepiej urodzonemu
Jeżeli Wasza motoryzacyjna decyzja okazała się nagłym zastrzykiem emocji, a także mieszaniną pozytywnych i negatywnych odczuć to znaczy, że jesteście „inni”, a wyczucie dobrego smaku jakie posiadacie cały czas idzie „bocznym torem” wykluczającym decyzje 75% naszego społeczeństwa.