Aktualności

Fiat

Fiat Marea

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

Największą „limuzyną” Fiata jest Marea. Do jej napędu służy jeden z dwóch silników. [center] [img]/gfx/baza/fiat/fiat_marea/fiat_marea_1.jpg[/img] [/center] Mniejszy ma pojemność 1600 cm3 i osiąga moc 103 koni mechanicznych przy 5750 obr/min oraz maksymalną wartość momentu obrotowego 144 Nm

Fiat Ducato

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

W klasie samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony koncern Fiata reprezentuje Ducato. Model ten dostępny jest w wielu wersjach nadwoziowych i silnikowych. Dostępne są takie odmiany jak: Furgon, Panorama, Kabina i Podwójna Kabina. Pierwsza odznacza

Fiat Doblo

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

Cieszące się sporym zainteresowaniem uniwersalne samochody takie jak: Citroen Berlingo, Peugeot Partner i Renault Kangoo mają dość poważnego konkurenta. [center] [img]/gfx/baza/fiat/fiat_doblo/fiat_doblo_1.jpg[/img] [/center] Jest nim Fiat Doblo, który w sprzedaży pojawił się wprawdzie dużo później niż auta francuskie,

Fiat Croma

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

Produkcję Fiata Croma rozpoczęto w 1985, jest jednym z czterech samochodów skonstruowanych na tej samej platformie mechanicznej – Saab 9000, Lancia Thema i Alfa Romeo 164. Tylko jeden model karoserii, pięciodrzwiowy sedan – własnoręczne dzieło Giorgio Giugiaro

Fiat Bravo

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

Fiat Bravo do sprzedaży wszedł w 1996 roku i wtedy to wraz z modelem Brava zdobył prestiżowy tytuł samochodu roku (Car Of The Year). [center] [img]/gfx/baza/fiat/fiat_bravo/fiat_bravo_1.jpg[/img] [/center] Napędzają go tylko jednostki benzynowe o pojemnościach 1250, 1600 i

Fiat Brava

gru 14, 2006Skomentuj pierwszy

Fiat Brava zadebiutował wraz z modelem Bravo w roku 1996. Wtedy to otrzymały one tytuł „Car Of The Year”. Brava może być napędzana przez jeden z czterech silników i występować w jednej z trzech wersji (SX, HSX

Nowy Fiat Bravo

paź 29, 2006Skomentuj pierwszy

Bravo zastępuje Stilo. I dobrze. Ten ostatni może i był nowoczesny, wygodny i bezpieczny, ale ten jego wygląd był zbyt niemiecki, zbyt nudny, zbyt aseksualny. No i cena Stilo była zbyt ambitna. Bravo jest inne. [center] [img]/photos/old/news/samochody/fiat_bravo_2006_1.jpg[/img]