BMW X1 to najmniejszy uterenowiony model z rodziny X, który został zaprezentowany w 2009 roku (model E84). Po sześciu latach produkcji producent postanowił pokazać światu nową generację oznaczoną kodowo jako F48. Zapraszamy do testu BMW X1 xDrive25d.
BMW 750i to dostojna limuzyna, która ma jak najbardziej komfortowo przewieźć nas z punktu A do B. Jeśli tylko chcemy to spełni to założenie w 110 %. Ten samochód ma jednak jeszcze inne oblicze, dużo bardziej sportowe…
BMW serii 7 od zawsze było popisem możliwości koncernu i pokazywało jak niedługo będzie wyglądała codzienność z samochodami. Każda kolejna generacja podnosiła poziom komfortu, luksusu i innowacji na jeszcze wyższy pułap. Najnowsze wcielenie G11/G12 przeskoczyło chyba od
To ciche zaskoczenie ze strony firmy BMW. Inżynierowie z niemieckiego Monachium, nie przebierając specjalnie w słowach, podarowali innym koncernom samochodowym delikatnego „prztyczka” w nos, prezentując topową wersję limuzyny serii 7. Idea downsizingu nie ma w tym przypadku
Gdybym miał na szybko opisać trzy ostatnie generacje rodziny M, to nawiązałbym do siłowni. Najstarsze z zestawienie czyli M3 E46 jest jak młody sportowiec, który ma wyrysowaną muskulaturę, ma już podstawową wiedzę, jednak brakuje jeszcze nieco siły
Pamiętacie jeszcze na wskroś szalone i pozbawione zahamowań BMW 1M Coupe? Gejzer emocji, ostentacyjna zabawka nowobogackiego tudzież miejski środek lokomocji, którego celem było kalectwo swojego właściciela – niezależnie jak by 1M nie nazwać, samochód ten był raczej
Po raz pierwszy w naszych pomiarach pojawia się pojazd w pełni elektryczny – BMW i3. Sprawdźmy jak sobie poradzi. Pod maską, a raczej gdzieś w czeluściach tylnej części podwozia, kryje się silnik hybrydowy synchroniczny z magnesami trwałymi
BMW i3 gościło już w naszych rękach, jednak tym razem postaramy się napisać kilka ciekawostek i faktów, o których warto wiedzieć decydując się na ten model. Multipla wśród BMW BMW i3 ma bardzo charakterystyczny, żeby nie powiedzieć
Targi motoryzacyjne we Frankfurcie zakończone, ale BMW również zaakcentowało swoją obecność na wspomnianym wydarzeniu. Na sportowo. Po pierwsze szalone, mocne i wyjątkowe na swój sposób BMW M6 Competition Edition w nadwoziu coupe czyli niemiecki luksus z 4.4-litrowym
Nowy silnik, nowa nazwa, nowe możliwości. Czas sprawdzić na co stać najnowsze BMW M4. Pod maską M4 znajdziemy trzylitrową rzędową szóstkę wspomaganą dwoma turbinami. Dzięki takiej specyfikacji osiągnięto 431 KM i aż 550 Nm dostępnych od 1850
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż BMW M4 niewłaściwie zastosowane zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu. Nie, to nie są żarty. BMW M4 w niepowołanych rękach
Przyjęło się, że BMW musi być duże, szybkie, a jego kierowcy jeżdżą jak idioci. Eh, głupie stereotypy, które łamie najmniejszy i niemal najwolniejszy przedstawiciel marki, model 118i. Wszystkim tym, którzy twierdzą, że BMW zaczyna się od serii
Czy modernizacja obecnego BMW serii 3 jest konieczna? Rozsądnie podchodząc do sprawy należałoby raczej powiedzieć, iż limuzyna z Monachium wciąż utrzymuje przekonującą świeżość, a stopniem zaawansowania technologicznego wcale nie ustępuje mocnej konkurencji. Niemieccy inżynierowie doszli najwyraźniej do
Lubimy bardziej dynamiczną jazdę, frajdę wyrażaną za pomocą szczerego uśmiechu i poczucie motoryzacyjnej wyższości generowane przez dość niecodzienny samochód. Każdy dzień, odbyta podróż i osiągnięty jej cel są nowymi przygodami, cennymi, motoryzacyjnymi doświadczeniami, którymi chcemy dzielić się
Najmocniejsza cywilna odmiana BMW 6 Gran Coupe nie mogła przejść przez nasze ręce bez pomiarów. Pod maską BMW 650i xDrive Gran Coupe pracuje 4.4-litrowy podwójnie doładowany silnik w układzie V8. Generuje on 450 KM i 650 Nm.