Gdzie kupować części do samochodów osobowych?

oleje-samochodowe

Każdego roku wzrasta w Polsce liczba samochodów. Ubiegły rok był pod tym względem rekordowy. Posiadanie własnego pojazdu wiąże się nie tylko z wydatkami na ubezpieczenie czy paliwo, ale wieloma innymi kosztami. Regularne przeglądy, wymiana części i akcesoriów oraz naprawy potrafią wiele kosztować. Gdzie warto więc kupować części samochodowe, aby były przede wszystkim wysokiej jakości, ale również niedrogie? Na co zwracać uwagę? Podpowiadamy w naszym artykule.

1. Gdzie kupować części do samochodów osobowych?
2. Filtry, hamulce, żarówki – bogaty wybór oferty
3. Kompetentna obsługa
 

Gdzie kupować części do samochodów osobowych?

Markowe części do pojazdów różnego typu możemy zakupić w autoryzowanych serwisach danych producentów, jednakże w tym przypadku trzeba się niestety liczyć z dość wysokimi cenami. Na rynku funkcjonuje również spora ilość sklepów stacjonarnych i internetowych, w których także można nabyć akcesoriaznanych marek, a także wysokiej jakości części zamienne. Szczególną popularnością cieszą się e-sklepy, takie jak Motostacja, w których można nabyć wszystkie niezbędne produkty do pojazdów w bardzo korzystnych, konkurencyjnych cenach. Dzięki temu, że sklepy internetowe nie muszą płacić za wynajem powierzchni sklepu stacjonarnego, ekspedientów czy ochronę placówki, mogą zaoferować znacznie niższe ceny przy takiej samej jakości asortymentowej.

Filtry, hamulce, żarówki – bogaty wybór oferty

Decydując się na zakup w konkretnym sklepie, warto przede wszystkim wziąć pod uwagę asortyment danej placówki. Im jest szerszy, tym lepiej dla klienta. Bogata gama części, począwszy od samochodowej wycieraczki, przez tarcze hamulcowe, aż po części i oleje gwarantuje, że klient znajdzie w sklepie wszystko to, czego potrzebuje.

Wybierając zamienniki, należy przede wszystkim wziąć pod uwagę ich jakość. Jest ona szczególnie ważna w przypadku elementów, które bezpośrednio wpływają na bezpieczeństwo jazdy, tzn. sprzęgło, klocki hamulcowe itp. Na tych częściach nie warto oszczędzać i lepiej nie decydować się na najtańsze produkty nieznanych producentów.

Kompetentna obsługa

Podejmując decyzję o zakupie w konkretnym sklepie, warto wziąć również pod uwagę poziom i jakość obsługi klienta. Ważne są kompetencje oraz podejście sprzedawców do klientów. Miła i fachowa obsługa, która zna się na motoryzacji i profesjonalnie doradzi w przypadku różnego rodzaju problemów i zapytań o konkretne części, akcesoria czy kosmetyki samochodowe, jest na wagę złota. W przypadku sklepów internetowych ważne jest również, by klient nie musiał długo czekać na uzyskanie mailowej odpowiedzi. Kilka-kilkanaście godzin czekania na odpisanie na pytanie mailowe powinno być w obecnych czasach absolutnym maksimum.