Aktualności
5. edycja VAGDAY Żmigród (Sierpień 20, 2017 3:00 pm)
Aston Martin do renowacji na sprzedaż (Sierpień 19, 2017 9:28 pm)
Nissan Juke w odmianie Dark Sound (Sierpień 12, 2017 9:25 pm)
Porsche 911 na straży prawa (Lipiec 5, 2017 2:09 pm)

Porsche Panamera Sport Turismo (2017) – Luksus w praktyce czy praktyka w luksusie?

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo (2017)

Mercedes CLS Shooting Brake – atrakcyjny, luksusowy i frywolnie hasający po motoryzacyjnej łące samochód, który de facto nie posiada konkurencji. Szanowny Panie Zetsche – czas zagonić inżynierów do ciężkiej pracy…


Wspomniany reprezentant koncernu ze Stuttgartu nie będzie już konkurencją samą dla siebie – na rynku debiutuje bowiem Panamera Sport Turismo. Trzeba przyznać – stylistycznie Niemcy odwalili kawał porządnej roboty, a nowa Panamera na praktyczniejszej karoserii nie kończy festiwalu argumentów. Bagażnik tytułowego „Porszaka” zmieści 520 litrów ekwipunku z możliwością powiększenia tego wyniku do 1390 litrów, powyżej 170 km/h „uaktywnia się” spojler dachowy gwarantujący lepszą aerodynamikę, z tyłu po raz pierwszy mamy trzymiejscową kanapę (z możliwością zamiany jednak na dwa osobne fotele), a Panamera pozostała bardzo szybką ofertą na rynku. Klienci otrzymają do wyboru Panamerę 4 Sport Turismo (330 KM), 4S Sport Turismo (440 KM), 4 E-Hybrid Sport Turismo (462 KM), 4S Diesel Sport Turismo (422 KM) i topową Panamerę Turbo Sport Turismo (550 KM). Ceny? W Niemczech startują od 448 330 zł za wersję 4 Sport Turismo.

Patryk Rudnicki