Aktualności

Porsche 911 w odmianie GTS po liftingu

Porsche 911 GTS (2017)

Atak ze strony niemieckiego Porsche – niektórzy automatycznie się z tego powodu ucieszą, ale doczytajcie wiadomość do końca. Gamę „911-stki” uzupełnia prawdopodobnie najbardziej charakterna odmiana GTS – z przednim zderzakiem Sport Design, polakierowanymi na czarno felgami o rozmiarze 20 cali i centralną śrubą mocującą, bocznymi lusterkami Sport Design, centralnie umieszczonymi końcówkami układu wydechowego, przyciemnionymi tylnymi lampami z czarnym, ozdobnym pasem pomiędzy nimi oraz specjalnym oznaczeniem po bokach nadwozia. Klienci będą mieli do wyboru pięć wariantów: model 911 Carrera GTS i Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS i 4 GTS Cabriolet oraz 911 Targa 4 GTS (po raz pierwszy z czarnym pałąkiem), dwie skrzynie (7-biegowy „manual” oraz 7-stopniowy „automat” PDK) i gryzące sumienie pytanie: „Czy robię właściwie?” Odmiana GTS nie będzie już bowiem sprzedawana z wolnossącym motorem – jego miejsce zastąpił doładowany, sześciocylindrowy bokser o pojemności 3 litrów, ale za to mocy 450 KM i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego… Czyli generalnie jest chyba optymistycznie…


Najtańsza Carrera GTS będzie kosztować minimum 617 220 zł.

Patryk Rudnicki