Serwis Bawaria Motors Katowice – opinie klientów potwierdzają dobrą jakość

3 sierpnia 2016
BMW X5 (2016)

Wybór dobrej marki i idealnego samochodu ma sens tylko wtedy, gdy za naszym wyborem stoi też świadomość tego jak wygląda jego serwisowanie. Może się bowiem okazać, że zdobycie oryginalnych części do posiadanego przez nas modelu jest niezwykle trudne, drogie albo też, że jedyny serwis znajduje się na drugim końcu kraju. Żeby uniknąć takich sytuacji, dobrze jest sprawdzić tak podstawowe rzeczy na samym początku, jeszcze przed zakupem samochodu.

Dobre marki dbają o swoich klientów, niezależnie od tego w jakim kraju się oni znajdują. BMW należy do jednej z najlepszych marek samochodowych i doskonale zdaje sobie sprawę z tego jak wielkie znaczenie na sprzedaż produkowanych przez nich samochodów mają opinie klientów. A nie od dziś wiadomo, że zdobycie czyjejś przychylności do najłatwiejszych nie należy. Stąd też taki nacisk na szczegóły, jak choćby na to, by każdy klient miął łatwy dostęp do serwisu.

Pod tym względem BMW nie tylko oferuje szeroki dostęp do swoich punktów serwisowych, ale też zapewnia wyjątkowo kompleksową i dokładną usługę serwisową. Jakość, efektywność i innowacja, to trzy podstawowe zasady serwisów BMW – marka nie zadowala się prostymi naprawami, zamiast tego stara się wybiegać w przyszłość i myśleć o serwisowaniu już podczas tworzenia nowych samochodów. W ten też sposób powstał pomysł stworzenia specjalnego systemu pokładowego, który jest odpowiedzialny za bieżącą diagnostykę samochodu – dzięki niemu właściciel pojazdu od razu dowiaduje się o każdej usterce i wynikającej z niej skutkach. System zapisuje te dane w centralnym układzie elektrycznym i elektronicznym pojazdu, co umożliwia odczytanie statusu serwisowego w każdej chwili, z bardzo dużą dokładnością. Biorąc pod uwagę to jak wiele danych właściciel samochodu i serwis BMW posiadają na temat pojazdu, marka, jako pierwsza w branży motoryzacyjnej, wprowadziła obsługę serwisową, która nie jest wytyczona przez sztywne terminy. Pozwala to na dokonywanie serwisu wtedy, gdy jest to faktycznie niezbędne, a nie wtedy, kiedy teoretycznie powinno się go zrobić. Takie podejście jest jednym z głównych powodów, dlaczego opinie o Bawaria Motors Katowice są tak dobre – technologia, odczytująca samochód i informująca właściciela, co się z owym samochodem w owym momencie dzieje jest czymś, co potrafi przyciągnąć klientów. A fachowy serwis na miejscu tylko jest tego świadectwem.

Kolejnym aspektem, równie ważnym, co serwis, są przeglądy – każdy samochód potrzebuje od czasu do czasu specjalistycznego przeglądu i konserwacji, nawet jeśli wydaje się, że system pokładowy wykrywa wszystkie usterki i nieścisłości, lepiej się upewniać raz na jakiś czas czy faktycznie nic nie zostało przeoczone. W ramach przeglądów BMW, Bawaria Motors oferuje kilka ich rodzajów – specjaliści obecni w serwisie każdorazowo zapoznają się z danymi pojazdu pobranymi z systemu pokładowego i zgodnie z odczytanymi danymi doradzają odpowiedni przegląd. Wśród nich można znaleźć między innymi Przegląd wiosenny BMW, który sprawdza przede wszystkim wszystkie te elementy pojazdu, które były narażone na oddziaływanie zimy, a więc akumulator, układ jezdny, szyby i karoserię. W pakiecie znajdują się też jednak standardowe usługi serwisowe, takie jak sprawdzanie poziomu płynów, oświetlenia, kół i opon, silnika czy klimatyzacji i ogrzewania. W ofercie znajduje się też Przegląd wakacyjny, podczas którego specjaliści uzupełnia wszelkie niezbędne w czasie urlopu rzeczy, takie jak zapasowe żarówki, gaśnica, kamizelka bezpieczeństwa czy aktualne wersje map w nawigacji. Oprócz tych typowo wakacyjnych usług, znajduje się cały szereg innych, wymienionych już wcześniej przy okazji przeglądu wiosennego.

Zdarza się też jednak tak, że samochód wymaga czegoś więcej niż tylko przeglądu czy serwisu w rodzaju wymiany oleju – czy to w wyniku stłuczki, wypadku, czy w jeszcze innych okolicznościach, samochód może ucierpieć na tyle, że konieczna będzie naprawa mechaniczna lub elektryczna samochodu. Zarówno w przypadku napraw mechanicznych (np. wymiana klocków hamulcowych), jak i elektronicznych (np. nawigacja) konieczna jest pomoc doświadczonych fachowców, nie tylko znających się na swoim fachu, ale też na technologii BMW, to zaś oznacza, że najlepiej samochodem zajmą się autoryzowani specjaliści, tacy jak serwis Bawaria Motors Katowice. Opinie na temat poszczególnych dealerów marki BMW, jak i powiązanych z nimi serwisów są raczej podobne, co zawdzięczają wysokim standardom jakie marka na nie nakłada. Dzięki temu klienci mogą liczyć na w pełni profesjonalną pomoc w każdy, punkcie, niezależnie od tego czy jest on oryginalnym serwisem BMW czy należy do jednego z dealerów.

Źródło: http://www.bawariamotors.pl

  • Dominika

    Akurat serwisy Bawaria Motors są takie, że warto w nich serwisować auto, nawet po skończonej gwarancji, tym bardziej, że czasami można trafić promocje serwisowe. W ogóle auta klasy premium warto oddawać do sprawdzonych serwisów, bo nie sądzę by obecni mechanicy byli sobie w stanie profesjonalnie poradzić z zaawansowanym technicznie autem jakim jest BMW.

  • anna tytko

    zgadzam się w stu procentach, Bawaria Motors BMW to pewne miejsce by swoje auto oddać do naprawy. Bralismy u nich auto używane, też znacznie bezpieczniej niż od przypadkowego sprzedawcy. Sprawdzają je przed sprzedaniem.

  • Agnieszka

    Oddałam samochód po kolizji dwukrotnie z OC sprawcy –
    zapewniano i zachęcano że odbędzie się to dla mnie
    bezstresowo-łatwo-prosto-z autem zastępczym za free, po pierwszej
    naprawie kazano dopłacić mi z własnej kieszeni 850zł inaczej nie wydadzą
    mi pojazdu bo ubezpieczyciel stwierdził że nie zapłaci za jedną
    wgniotkę – machnełam ręką i zapłaciłam te 850zł gotówką w dniu odbioru
    pojazdu. stwierdziłam że dla 850zł nie opłaca się być bez pojazdu i się
    sądzić ALE to co wydarzyło za drugim razem przy naprawie bezgotówkowej
    to przeszło moje najśmielsze oczekiwania: ubezpieczyciel stwierdził że
    nie pokryje wogóle mojej naprawy na fakturę 4676zł bo sprawca się
    rozmyslił i nie potwierdza teraz pomimo tego iż spisał oświadczenie na
    miejscu kolizji. samochód odebrałam w asyście policjantów – przy
    odbieraniu okazało się że pracownicy serwisu połamali podszybie z klapką
    od akumulatora+przy poprzedniej naprawie zamontowali stare połamane
    spinki od narożnych listew dlatego listwy wyją od karoserii. sprawa
    skończy się w Sądzie bo innego rozwiązania sprawy nie widzę – kierownik
    serwisu p.Sadek przywłaszczył kluczyki z mojego pojazdu dwukrotnie
    dzwoniąc do mnie iż części uszkodzone są gotowe do odbioru i reklamacja
    została uznana.