Z ekologią po zwycięstwo …

Jakiś czas temu brytyjski Aston Martin zapowiedział swój udział w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu ADAC Zurich 24 Hours of Nürburgring – biorąc pod uwagę model V8 Vantage GTE żadna to sensacja, ale nie o wspomniane coupe tutaj chodzi. Inżynierowie z Gaydon postanowili bowiem wystawić flagową limuzynę Rapide S, która utraciła swoją ekskluzywność na rzecz specjalnie przygotowanej grafiki nadwozia oraz ekologicznego napędu – podwójnie doładowanego V12, które umiejętnie przeprojektowane może spalać benzynę, wodór bądź oba wymienione „surowce” naraz i czterech zbiorników o pojemności 3,5 kg generujących wspomniany wodór (dwa obok kierowcy i dwa w bagażniku). Jak Wam się podoba efekt współpracy brytyjskiego Astona oraz firmy Alset Global? Czyżby 19 i 20 maja (termin wyścigu) ekologia miała pokazać swoje drugie, bardziej emocjonujące i niezawodne oblicze?

Leave A Comment