Dobry Produkt 2010 dla Isuzu D-MAX

25 marca 2011
Bez kategorii, Isuzu Nowości

Isuzu D-MAX, pickup o największej w klasie ładowności i jedyny na polskim rynku posiadąjacy 5 letnią gwarancję, zdobyły tytuł „Dobry Produkt 2010” w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Dobry Produkt 2010 dla Isuzu D-MAX Dobry Produkt 2010 dla Isuzu D-MAX Dobry Produkt 2010 dla Isuzu D-MAX Dobry Produkt 2010 dla Isuzu D-MAX

Konsumenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii. Isuzu D-MAX uzyskał najwięcej wskazań w kategorii Samochody Dostawcze. Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, który jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim poziomem prowadzonych badań społecznych.

Badanie zostało zrealizowane na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.


Wybór Konsumentów jest potwierdzeniem stale rosnącej sprzedaży i udziału w rynku pickupów, który aktualnie wynosi 12%. Isuzu D-MAX to jedyny w Polsce nowoczesny pickup z 5 letnią gwarancją i assistance. Został zaprojektowany tak, aby sprostać przede wszystkim potrzebom profesjonalistów, na co dzień wykorzystujących pojazd do ciężkiej pracy na budowie, do przewożenia osób, narzędzi i wszelkich materiałów i urządzeń, niezbędnych w biznesie, czy w gospodarstwie rolnym. Spełnia również oczekiwania Konsumentów, którzy potrzebują samochodu do realizowania swoich pasji: np. transportu przyczepy z końmi i łodzi motorowej, czy przewożenia motocykli i quad’ów.

Isuzu D-MAX dostarcza wiele możliwości wyposażenia, jest dostępny w 3 wersjach kabiny – krótka, przedłużona i podwójna – pozwalających jechać od 2 do 5 osobom, dostępne są też 2 wersje napędu – 2WD oraz 4WD. Auto dysponuje największą w klasie ładownością i uciągiem do 3 ton. Do wyboru są dwa najoszczędniejsze w klasie silniki wysokoprężne w technologii Common Rail. Ich budowa – jak i całego Isuzu D-MAX – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt znany z innych rynków, gdzie pojazdy pracujące w trudnych warunkach osiągają przebiegi rzędu 700.000km. Jednocześnie warte podkreślenia jest to, że Isuzu D-MAX z 2.5 litrowym silnikiem, charakteryzuje się najniższą w klasie emisją CO2.

źródło: Isuzu

Leave A Comment