Chrysler, Jeep i Dodge na Heineken Open’er Festiwal 2008

7 lipca 2008
Bez kategorii, Chrysler Nowości

W dniach 4 – 6 lipca b.r. odbył się Heineken Open’er Festiwal. To najważniejsze wydarzenie muzyczne polskiego lata, które przyciąga tysiące fanów z całej Polski i zagranicy.


Na tegorocznym Festiwalu usłyszeliśmy rekordową liczbę artystów polskich i zagranicznych: Massive Attack, The Chemical Brothers, Jay – Z, Interpol, Erykah Badu, The Raconteurs, Editors, Roisin Murphy, Goldprap, Gentelman, Fischerspooner, Devotchka, The Cribs, Cicirosie, DJ Vadim Live, Fujiya & Miyagi, Cool Kids of Death, Muchy, Lao Che, Vavamuffin, Maria Peszek, Ścianka, Muzykoterapia, Oszibarack, Everything is Made In China, Mitch & Mitch Big Band, Masala Soundsystem, Kobiety, Natu, Envee, Locostar, Rotofobia, Lstadt, Hatifans, Karaimski Club, Żywiolłak, Benzyna i inni.

Festiwalowe gwiazdy wybrały samochody marki Chrysler, Jeep i Dodge w tym między innymi: samochód terenowy Jeep Grand Cherokee, Jeep Wrangler, Jeep Compass, Jeep Commander, Jeep Patriot, Dodge Nitro, vany Chrysler Grand Voyager, Dodge Journey, oraz limuzynę Chrysler 300C.

Za obsługę techniczną i logistyczną odpowiadała firma BMG Bogdan Goworowski – pomorski autoryzowany dealer marek Chrysler, Jeep i Dodge.

Podczas trzydniowego wydarzanie organizator Festiwalu firma Alter Art zapewniła szereg udogodnień w tym: specjalny sektor dla osób niepełnosprawnych, zaplecze gastronomiczne również z daniami wegetariańskimi, pole namiotowe, parkingi dla zmotoryzowanych. Niezmotoryzowani mogli dojechać na Festiwal z centrum Gdyni specjalnymi autobusami.

Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny! Kolejna akcja edukacyjna na Open`er Festival

Na tegorocznym Open`er Festival nie zabrakło działań informujących o zasadach odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Podobnie jak w ubiegłym roku akcja społeczna „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” (Enjoy Heineken Responsibly) koncentrowała się na kilku obszarach:

– przypominaniu kierowcom o konieczności nie wsiadania za kierownicę po spożyciu alkoholu
– poinformowaniu uczestników festiwalu o możliwości pozostawienia samochodu na specjalnie przygotowanym parkingu i skorzystania z bezpiecznych, alternatywnych środków transportu
– problemie spożywania alkoholu przez osoby niepełnoletnie.

Akcja przypominała też sprzedawcom, że zabroniona jest sprzedaż alkoholu osobom poniżej 18-stego roku życia, a uczestnikom Open`er Festival zwracała uwagę na konieczność okazania dowodu tożsamości przy zakupie alkoholu, jeśli pojawią się wątpliwości odnośnie wieku osoby kupującej alkohol.

Ulotki informujące o akcji „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”, przygotowaniu specjalnych parkingów, miejscach odjazdu bezpłatnych autobusów wręczane były przez hostessy wszystkim zmotoryzowanym. Ich dystrybucja objęła również miejsca sprzedaży piwa, w punkcie medycznym i informacyjnym, na polu namiotowym, w namiocie dla gości VIP i mediów. Informacje na temat akcji społecznej zamieszczono również w książeczce festiwalowej.

źródło: Chrysler / Moto Target

Leave A Comment