Aktualności
Wyjątkowe Mercedesy idą na sprzedaż (Kwiecień 16, 2018 2:08 pm)
Autocasco w 2018 roku – czy warto? (Kwiecień 6, 2018 5:53 pm)
BLS – co to takiego? (Marzec 21, 2018 6:43 am)

Akcja serwisowa Saaba 9-3

Przedsiębiorca General Motors Poland sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki SAAB 9-3 wadliwe osłony linek hamulca ręcznego mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor samochodów SAAB poinformował, że w niektórych samochodach 9-3 z roku produkcji 2007 (rok modelowy 2008) osłony linek hamulca ręcznego mogą ulec deformacji pod obciążeniem. Wada ta może powodować mniejszą sprawność hamulca ręcznego lub nawet jego niefunkcjonowanie.

[center] [img]/photos/old/news/samochody/saab_9-3_2008_1.jpg[/img] [/center]
Kampanią serwisową na terytorium UE objętych jest 2060 pojazdów o numerach VIN w zakresie: 81100408-81105669, z czego w Polsce kampania dotyczy 7 samochodów.

General Motors Poland sp. z o.o. poinformował UOKiK, że klienci, którzy kupili samochody objęte kampanią, zostaną powiadomieni listem poleconym o konieczności sprawdzenia samochodu w autoryzowanym serwisie. Wymiana wadliwych linek hamulca ręcznego zostanie wykonana bezpłatnie.

Do czasu sprawdzenia samochodu w autoryzowanym serwisie i dokonania wymiany linek hamulcowych, dystrybutor zaleca parkowanie samochodu z włączonym pierwszym lub wstecznym biegiem.

źródło: UOKiK