Złota Era Toyoty – nowatorskie rozwiązania

20 marca 2007
Bez kategorii, Nowości Toyota

Redakcję autowizja.pl spotkał zaszczyt uczestnictwa w konferencji prasowej organizowanej przez Toyota Motor Poland, która odbyła się 15 marca 2007 r w Polonia Palace Hotel w Warszawie.

Gospodarzami spotkania byli: Prezydent Toyota Motor Poland – Hiroshi Kono, Dyrektor Handlowy – Witold Nowicki oraz Prezes zarządu Toyota Bank Polska S.A. – dr Piotr Juda i Prezes Toyota Financial Services – Yoshihiko Morinaga.

Celem spotkania była prezentacja dwóch złotych modeli „Gold”, przedstawienie nowatorskiego programu partnerskiego Toyota „MORE” oraz zarys funkcjonowania e-bankingu w Toyota Bank i propozycji finansowych dla klientów Toyoty.

Nowe złote modele

Topowym modelem grupy „Gold” jest Toyota Auris, następca Corolli Hatchback. Dynamiczny, nowoczesny, zaprojektowany w europejskim guście samochód można będzie poznać podczas „Dni otwartych” w salonach Toyoty już od 24 marca. W sprzedaży dostępny jest już złoty model Yaris, a koncern zapowiada wkrótce wejście na rynek modelu Aygo Gold. Wszystkie modele wyróżniają się niską ceną w stosunku do oferowanego bogatego wyposażenia. Warto podkreślić iż standardem złotej edycji jest klimatyzacja.

TOYOTA AURIS





Program partnerski Toyota „MORE”


Jest to nowatorski program przeznaczony dla obecnych jak i przyszłych klientów japońskiej marki. Każdy posiadacz Toyoty może wyrobić sobie specjalną kartę, która pozwala zbierać wymienne na nagrody oraz rabaty punkty. Program najbardziej opłacalny jest dla nabywców nowych samochodów, ponieważ już podczas zakupu otrzymujemy znaczną ilość punktów (za każde 100 zł wydane na nowe auto – 25 pkt). Producent nagradza swoich lojalnych klientów również za wizyty na stacjach dilerskich, zakup oryginalnych części i akcesoriów oraz płatności kartą debetową/kredytową Banku Toyoty. Minusem całej tej „zabawy” może być tylko czas jej trwania, mianowicie punkty są ważne 5 lat od daty wydania karty. Spójrzmy za co klienci będą nagradzani:

– 100 zł wydane na robociznę w serwisie Toyota – 400 pkt
– 100 zł wydane na oryginalne części i akcesoria Toyota – 485 pkt
– 100 zł płatności kartą debetową/kredytową Toyota – 25 pkt
– 100 zł wydane na Polisę ubezpieczeniową Hestia/Allianz – 50 pkt

KARTA PROGRAMU PARTNERSKIEGO „MORE”


Jednak według zapewnień koncernu program „more” dopiero się rozwija i poszerza możliwości zdobywania jak największej ilości punktów. Trwają już negocjacje z sieciami telefonii komórkowej, sieciami stacji benzynowych i sieciami hoteli.

Popatrzmy teraz, na co możemy przeznaczyć zebrane punkty:

100 pkt = 1 zł rabatu przy wykorzystaniu w serwisie, zakupach części lub akcesoriów
100 pkt = 2 zł rabatu przy zakupie nowego samochodu

Według symulacji Toyoty przeciętny klient korzystający z karty przez 5 lat, przeznaczając swoje wszystkie punkty na zakup nowego auta może liczyć na 2150 zł rabatu w przypadku wyboru modelu Yaris, 2850 zł przy wyborze Corolli i 3400 zł na zakup Avensisa.

Jeżeli jednak zamierzamy wymienić nasze punkty na nagrody to mamy do wyboru:

– szkołę bezpiecznej jazdy Toyota
– Weekend 4×4 z Toyotą (wypożyczenie modelu RAV4 lub Land Cruiser)
– Weekend SPA z Toyotą
– Odnowienie karty kredytowej Toyota Bank
– Nagroda główna – wyjazd na Grand Prix F1 na zakończenie pierwszej edycji Programu

Toyota Bank Polska i bankowość elektroniczna

Toyota Bank Polska wraz z Toyota Financial Services od 20 marca, w Polsce jako pierwszym kraju w Europie uruchamia bankowość elektroniczną, czyli usługi dostępne dla klientów droga telefoniczną i internetową. Wszelkie korzyści dla klientów związane z tym projektem zostaną przedstawione na konferencji prasowej 20 marca 2007 o godz 14:00 w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10 w Warszawie.

źródło: autowizja.pl

Leave A Comment